است, PS5, نسخه دیجیتال, یک ایده خوب یا بد?

سونی همه را متعجب کرد و در آینده آن از بازی های رویداد با نمایشگاه قبلا اعلام نشده, نسخه دیجیتال آن در آینده ک

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

سونی همه را متعجب کرد و در آینده آن از بازی های رویداد با نمایشگاه قبلا اعلام نشده, نسخه دیجیتال آن در آینده کنسول PS5 و همچنین ریختن یک بار از بازی های جدید.

به عنوان نام نشان می دهد این است که یک PS5 با رسانه های نوری درایو حذف شده است. این بدان معناست که هیچ فیزیکی بازی ها و یا 4K ضبط و پخش اشعه و شما را مجبور به دانلود همه چیز از فروشگاه پلی استیشن.

این تصمیم باعث شده است که کاملا هم بزنید و در ظرف مورد اعتماد تیم با برخی از آنها برای ایده و دیگران قاطعانه در برابر آن. در ادامه به دیدن آن طرف حصار شما در حال رفتن به نشستن در.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

این PS5, نسخه دیجیتال, یک ایده بد است – آن را نمی ممکن است به عنوان مقرون به صرفه به عنوان شما فکر می کنم

جاذبه اصلی دیجیتال-تنها PS5 یک قیمت ارزان تر و با پتانسیل (این صرفا حدس و گمان) است که آن می تواند در حدود 100 پوند ارزان تر از یک مدل با یک درایو نوری. که غیر قابل انکار یک گزینه جذاب بر روی کاغذ اما آن را نمی ممکن است ارائه بهترین ارزش در دراز مدت.

بزرگترین مسئله این است که شما خواهید بود قفل شده به PS Store دیجیتال نمای جلوگیری از شما را از قادر بودن به اطراف مغازه برای بهترین معامله. دیجیتال قیمت مسلما تبدیل شدن به خیلی بیشتر مقرون به صرفه در چند سال گذشته اما PS Store است که هنوز هم گران تر از امثال آمازون و بازی بریتانیا است.

PS Store آمازون انگلستان بازی انگلستان
Final Fantasy VII Remake £59.99 £44.99 £49.99
The Last of Us قسمت دوم £54.99 £52.99 £49.99
شبح از تسوشیما £54.99 £49.99 £49.99

خوب, پس از آن تنها معمولا تفاوت £5 در بسیاری از اما که خواهد ساخت تا در طول زمان است. به علاوه دیجیتال محبوبیت رد کردن گزینه های معاملاتی در بازی های قدیمی است. امثال عذاب ابدی و Resident Evil 3 (هر دو کوتاه بازی است که می تواند به سرعت به پایان رسید) را می توان در معامله برای £20 و £18 ترتيب خواهد بود که شرم آور به دست.

رقابت همیشه خوب است آن را به عنوان مانع از خرده فروشان از بهره برداری از مشتریان با پیاده روی قیمت ها. بخار نشان داده شده است ممکن است برای یک پلت فرم به حرکت تقریبا به طور کامل به یک نمای دیجیتال اما اخیر چالش از حماسه فروشگاه بازی دیده می شود مشتریان درمان به رایگان بازی و سازگار رگبار گلوله از فروش. PS Store نمی خواهد که هر گونه رقابت است.

عادلانه بودن پلی استیشن انجام داده است یک کار بسیار خوب از کاهش قیمت بازی های قدیمی و ارائه مکرر فروش شامل بازی AAA اما اگر شما از آن نوع اشخاصی که دوست دارد به خرید یک بازی در راه اندازی و سپس رفتن دیجیتال-فقط ممکن است بهترین گزینه است.

اگر پلی استیشن ارائه شده قوی تر ارائه در PS در حال حاضر خود را Netflix-سبک سرویس اشتراک دیجیتال-تنها PS5 خواهد بود جذاب تر گزاره. دیجیتال-تنها Xbox One S را حس می کند بیشتر به دلیل بازی عبور, مایکروسافت شامل هر اول عنوان از یک روز از جمله Halo بی نهایت است. اما سونی بعید است که به بسته نرم افزاری امثال روح تسوشیما, آخرین از ما, قسمت دوم و افق ممنوع غرب به PS در حال حاضر در راه اندازی پس از آنها تولید خواهد شد پول زیادی.

و در نهایت فراموش نکنیم که با ارتکاب به دیجیتال شما گم شده را در یک 4K Blu-Ray درایو نوری. مناسب و معقول 4K پخش Blu-Ray به طور معمول هزینه حدود 200 پوند و در حالی که این درست ترین مردم در مصرف فیلم از طریق Netflix و دیزنی به علاوه این روزها هنوز هم مقدار زیادی از ویژگی های اضافی که در PS5.

من می توانم درک که بسیاری از مردم نمی خواهد بیشتر از این ویژگی, اما من هنوز هم فکر می کنم پلی استیشن است و به مجموعه ای بسیار بزرگتر تفاوت قیمت بیش از 100 پوند به صورت دیجیتال-تنها PS5 برای توجیه حذف.

Ryan Jones, محاسبات, ویرایشگر

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

این PS5 نسخه دیجیتال است یک ایده عالی – من همه برای سادگی

سونی تصمیم به انتشار یک discless PS5 روشن حرکت می کند به کاهش کنسول جلو هزینه و من همه برای حرکت می کند. اشتباه نکنید این خواهد بود که نسخه خریداری کنم.

من می توانم به شما بگویم این آخرین بار من یک تکه از رسانه های فیزیکی. من برداشت یک جعبه کپی از یک بازی و یا یک دستگاه پخش Blu-Ray در سال و من نمی توانم تصور خودم شروع دوباره در هر زمان به زودی. نه تنها آن است که اغلب زباله های پلاستیکی اما از کجا می توانم قرار دادن تمام این قسمتها ؟ ذخیره دور جایی که باعث می شود آن را یک faff شدن به آنها را زمانی که من نیاز به. نه ممنون.

اما این یکی از دلایل بسیاری که چرا نسخه دیجیتال به من صحبت می کند بیش از حد. خرید بازی به صورت دیجیتالی است و فقط خیلی ساده تر – من می preload یک بازی است و می دانم که روز انتشار آن را آماده و در انتظار برای من به بازی. هنگامی که آخرین ما 2 روز انتشار رول در اطراف من نمی خواهد که به سرمایه گذاری برای خرید بازی و یا صبر کنید برای آن را به تحویل داده می شود من آن را نشسته بر روی PS4 برای بازی آماده است. من می دانم که شما قادر خواهید بود به انجام این کار به هر حال هر کدام از نسخه شما خرید اما چرا من نیاز به پرداخت هزینه برای علاوه بر این از یک درایو دیسک من هرگز استفاده کنید ؟

به عنوان شما از رایان استدلال وجود دارد هزینه-سود به خرید فیزیکی. و بله, حتی اگر من انتظار نسخه دیجیتال به من صرفه جویی در پول در کوتاه مدت گرانتر بازی – و واقعیت آنها تنها در دسترس از فروشگاه پلی استیشن – بیشتر هزینه رفتن به جلو. اما من ترجیح می دهم به سادگی و من خوشحال هستم به پرداخت یک زن و شوهر از نشخوار بیشتر برای تمام مزایای دیجیتال به ارمغان می آورد. من نیز در بر داشت سونی PS Store خرید و فروش خیلی بیشتر جالب به تازگی و بازی ها شده اند رها در قیمت. برای کسی مثل من که به ندرت اقدام به خرید یک بازی کامل قیمت ها در انتشار این شده است به طور جدی خوش آمدید. برداشت من از روز های رفته برای £15.99 (یک قیمت عادلانه باید بگویم) و مرگ تابنده برای تحت £25. باید بگویم من خوشحالم من نمی پرداخت قیمت کامل برای هر دو.

عدم وجود درایو نوری باید مزایای دیگر بیش از حد. من را دیده اند این کنسول در فرد نشده است اما فرار از جانبی-mounted drive به نظر می رسد به نتیجه در یک sleeker کنسول که به نظر می رسد حتی بیشتر مربوط به اینده. همیشه وجود دارد شانس این مدل ممکن است با ذخیره سازی بیشتر نیز از مزایای دیگر من می خواهم برای دیدن.

PS5

به نظر می رسد بهتر است ،

من خودم صرفه جویی در پول در مبلغ سرمایه گذاری اولیه و از دست دادن یک ویژگی من فکر نمی کنم من همیشه استفاده در این فرآیند است. من می خواهم دانلود تمام بازی ها به هر حال, بنابراین واقعا این یک موقعیت برنده است.

حداکثر پارکر سردبیر

بنابراین ما تا به حال ما می گویند -- در حال حاضر آن را به نوبه خود شما را. صدای جیر جیر با ما @trustedreviews به ما بگویید که کدام نسخه از PS5 شما خرید زمانی که آنها منتشر شد و بعد در سال است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن