نمی توانیم آیفون SE? این صفحه 3a فقط به حال یکی دیگر از کاهش قیمت

Currys PC World دارای قیمت همسان رسمی فروشگاه گوگل با این 50 پوند قیمت شاقول در صفحه 3a. اپل ممکن است بازی کرد

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

Currys PC World دارای قیمت همسان رسمی فروشگاه گوگل با این 50 پوند قیمت شاقول در صفحه 3a.

اپل ممکن است بازی کرده اند دست خود را ارائه مقرون به صرفه تر تنوع آن گل سرسبد گوشی در دوم آمدن آیفون SE اما گوگل هنوز آن شخص کالیفرنیا غول تکنولوژی ضرب و شتم. این صفحه 3a دریافت 4 از 5 ستاره امتیاز از شما واقعا هنوز هم نشسته است به عنوان به مراتب بیشتر مقرون به صرفه گزینه با یک RRP £329.

آن را بهتر می شود. با تشکر از این قیمت بازی از Currys PC World, شما هم اکنون می توانید صرفه جویی در کل £50 در صفحه 3a گوشی لود شده با 64 GB از داده ها در آن فقط سیاه و تکرار. در حال حاضر تنها £279 این زمان را انتخاب کنید تا این حد مورد صحبت اواسط محدوده گوشی های هوشمند.

در حالی که ما هنوز مشتاقانه در انتظار صفحه 4a – مقرون به صرفه جایگزین برای صفحه 4 – آن را عادلانه می گویند این صفحه 3a نشسته هنوز هم در صدر جدول به عنوان یکی از بهترین اواسط محدوده گوشی های وجود دارد خارج وجود دارد در بسیاری از ویژگی های بسیار عالی ساخته شده است که صفحه 3 مانند یک ضربه.

ارائه یک 5.6 اینچ صفحه نمایش OLED با punchy رنگ پیکسل 3a ممکن است در غیر این صورت نگاه یک مورخ با یک قاب ضخیم تر از جمله های سنگین بالا و پایین. هنوز هم حتی با یک بدنه پلاستیکی ارزان تر از صفحه 3a به نظر می رسد و احساس می کند براق.

البته این صفحه 3 دوربین ساخته شده است که این چنین صحبت در مورد تلفن. شما خواهید بود خوشحال به شنیدن این صفحه 3a نگه می دارد بر روی بسیاری از همان سخت افزار تضمین برخی از عالی عکس با امثال حالت عمودی و شب دید. در حالی که نه به عنوان سریع اهمیت توجه به کوچکتر خود, و ما هنوز بسیار تحت تاثیر قرار punchy رنگ و عمق میدان است که می توان با snaps گرفته شده در صفحه 3a.

از دیگر امکانات این صفحه 3a عبارتند از: گنجاندن یک 3.5 mm audio jack, یک انتخاب هوشمند با توجه به کسانی که به دنبال یک mid-range قیمت گوشی به احتمال زیاد به انواع forking برای یک جفت مناسب و معقول از هدفون بی سیم.

به عنوان ما خلاصه ما 4 ستاره نقد و بررسی: "اگر شما می خواهید یک گوشی با دوربین و صفحه نمایش مناسب و معقول اما نیست بنابراین fussed محض در مورد سرعت و عملکرد سپس شما خواهید بود بسیار خوشحال با صفحه 3a."

در حال حاضر با 50 £تکه کردن آن £329 RRP, خرید برای تنها £279 در حال حاضر در این Currys PC World, صرفه جویی در.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن