سنگاپور دولت می تواند به زودی معرفی دستگاه پوشیدنی برای تماس با ردیابی

تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus را می توان یافت تنها راهی است که کشور می تواند کمک به جلوگیری از اضافی ت

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus را می توان یافت تنها راهی است که کشور می تواند کمک به جلوگیری از اضافی تبلیغ از طریق مستند روش های اجتماعی فاصله و همچنین تماس با ردیابی کمک می کند که مقامات آهنگ افرادی که ممکن است در تماس با فرد آلوده برای کمک به کاهش گسترش یافته است.

تبلیغات

تماس با ردیابی می آید در اشکال مختلف از جمله وب سایت ها و برنامه های, اما در حال حاضر در سنگاپور به نظر می رسد که دولت به دنبال معرفی یک پوشیدنی است که کمک خواهد کرد که با تماس با ردیابی بدون نیاز به یک دستگاه تلفن همراه. در این روند به نظر می رسد که مطرح شده برخی از نگرانی های حریم خصوصی.

که می شود گفت این خواهد بود که اولین بار در یک دستگاه استفاده می شود. برای مثال در کشورهایی مانند هنگ کنگ, ردیابی, wearables اجباری هستند داده می شود و به کسانی که تحت قرنطینه به اطمینان حاصل شود که آنها نه ترک خانه های خود را, اما مانند ما گفت: برخی نگران هستند در مورد مفاهیم و نوع داده هایی که در حال ارسال به مقامات و چه آنها ممکن است مورد استفاده برای (به غیر از تماس با ردیابی).

در این نقطه در زمان نه چندان شناخته شده در مورد این wearables و اگر آنها ممکن است اجباری برای همه کسانی که زندگی در سنگاپور و یا اگر آن را می تواند اختیاری چیزی است که کاربران می توانند داوطلب به پوشیدن خود را.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن