سامسونگ به تازگی راه اندازی جهان curviest gaming monitor

سامسونگ به تازگی راه اندازی ادیسه G7 – برای اولین بار در جهان بازی مانیتور با یک انحنای شعاع 1000 میلی متر. چش

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

سامسونگ به تازگی راه اندازی ادیسه G7 – برای اولین بار در جهان بازی مانیتور با یک انحنای شعاع 1000 میلی متر. چشمگیر است.

مانیتور برای اولین بار رونمایی در CES سال 2020 در ماه ژانویه به عنوان بخشی از سامسونگ اودیسه محدوده. ادیسه ترکیبی از عمیق, خمیده صفحه نمایش با بهترین عملکرد در کلاس برای رسیدن به تجربه بازی همهجانبه. حداقل این است که چگونه سامسونگ به توصیف آن است. ما باید برای قرار دادن مانیتور از طریق paces خود را خودمان برای آزمون این ادعا است.

در بالای که برای اولین بار در جهان 1000R بازی مانیتور ادیسه G7 دارای سریع 1ms زمان پاسخ یک 240Hz نرخ تجدید و QLED کیفیت تصویر.

مرتبط: بهترین مانیتور گیمینگ

G7 در دسترس است در 27 اینچ و 32 اینچ انواع. هر دو مدل با گسترده ای Quad-کیفیت بالا (WQHD) 2,560 x 1,440 رزولوشن 16:9 aspect ratio, 600 cd/m2 اوج روشنایی و فناوری نقطه کوانتومی به صورت دقیق, رنگ, ارائه, حتی در نور کم.

بازی مانیتور با پشتیبانی از Nvidia G-SYNC سازگاری و Adaptive-Sync در DP1.4 برای گیم پلی پویا و مات سیاه و سفید ویژگی های بیرونی رنگ-عقب تغییر هسته سیستم روشنایی با رنگ های قابل برنامه ریزی ساخت آن بصری خیره کننده مانیتور.

مرتبط: بهترین مانیتور

"سامسونگ است که حفظ موقعیت خود به عنوان جهانی بازی های نظارت بر بازار با رهبر ادامه داد: نوآوری در ایجاد همهجانبه نسل بعدی تجربه بازی هل دادن مرزهای آنچه ممکن است" گفت: Samsung Electronics ارشد VP نمایش بصری کسب و کار Hyesung در هکتار است.

"سامسونگ اودیسه G7 منحنی مانیتور نهایی ترکیبی از انحنای راحتی و رقابتی دادن به پارسه پیشرفته عملکرد آنها نیاز و تقاضا".

سامسونگ نه تنها بهبود صفحه نمایش برای کامپیوتر پارسه یا. این شرکت نیز در حال آماده شدن برای PS5 و Xbox سری X بعد از راه اندازی این سال با سامسونگ و سونی و ال جی همه داشتن علاقه نشان داده در آوردن تلویزیون را با نرخ فریم بالاتر به بازار در سال 2020 به جای کنسول های نسل بعد.

سامسونگ اودیسه G7 در دسترس است برای خرید در سطح جهانی از امروز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن