اپل آی فون 11 پیشی گرفته است آیفون XR به عنوان محبوب ترین گوشی های هوشمند

به نظر می رسد اپل می تواند یک فرمول برنده را در دست خود را, چرا که با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Omdia آن

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

به نظر می رسد اپل می تواند یک فرمول برنده را در دست خود را, چرا که با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Omdia آن پیشنهاد شده است که آی فون 11 منتشر شده در سال گذشته است که در حال حاضر جهان "محبوب ترین" گوشی های زیادی است که از آی فون XR که منتشر شد در سال 2018 است.

تبلیغات

این است که بر اساس جهانی محموله های گوشی های هوشمند که در آن آی فون 11 موفق به کشتی 19.5 میلیون واحد در Q1 سال 2020 است. این است که در مقابل آی فون XR که موفق به کشتی 13.6 میلیون واحد در Q1 2019. آن را نیز نشان می دهد که عظیم منجر آی فون 11 بیش از آن در رقابت های مانند سامسونگ کهکشان A51 که می آید در جایگاه دوم اگر چه آن را بسیار دور پشت در تنها 6.8 میلیون واحد است.

مانند ما گفت: به نظر می رسد این نشان می دهد که اپل خیلی خوب فرمول در دست خود. چه ما از این چیست ؟ برای کسانی که نا آشنا آی فون XR و آی فون 11 در حال پایه مدل مربوطه خود را ترکیب. آنها را کمی کمتر امکانات استفاده از یک صفحه نمایش ال سی دی و همچنین باید بسیار بیشتر مقرون به صرفه قیمت....

این به نظر می رسد بیش از اندازه کافی برای متقاعد کردن مشتریان به خرید آنها بیش از خود را گران تر از خواهر و برادر. در واقع در سال 2019 ما از شنیدن گزارش می دهد که آی فون XR بود مسلط فروش گوشی های هوشمند و در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد جانشین آن است که با بهره گیری از شبیه, اگر نه بیشتر, سطح از موفقیت است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره, آی فون, آی فون 11 و آیفون Xr. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن