آیا وان پلاس, Nord باید 5G?

وان پلاس Nord در حال حاضر رسمی نیست اما با توجه به جدید mid-range دستگاه از وان پلاس بسته 5G حمایت ؟ نورد نشس

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

وان پلاس Nord در حال حاضر رسمی نیست اما با توجه به جدید mid-range دستگاه از وان پلاس بسته 5G حمایت ؟

نورد نشسته در زیر 5G-toting وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro flagships ارائه تعدادی از ویژگی های آن دو دستگاه در یک مقرون به صرفه تر پوسته.

آیا وان پلاس, Nord باید 5G?

OnePlus Nord دارای 5G با تشکر از حمایت به Snapdragon 765G چیپ ست.

این را شامل نمی شود mmWave 5G حمایت هر چند که به سختی تعجب به ما هنوز به این تکنولوژی بریزد پایین تر گوشی مقرون به صرفه. شما نمی خواهد در حال حاضر پیدا کردن هر mmWave 5G شبکه در انگلستان زندگی می کنند به عنوان مثال.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

هنوز 5G ارائه شده توسط وان پلاس شما را در شبکه های 5G در انگلستان و بیشتر در صحرا و آن را می آید به عنوان استاندارد در تلفن. وجود ندارد 5G گزینه و گزینه 4G به فروش می رسد در نرخ تنزیل. البته همانطور که با تمام گوشی های 5G, Nord خوب کار خواهد کرد زمانی که آن را نیاز به رها کردن به 4G, 3G و زیر.

OnePlus شده است اذیت کردن, Nord را 5G مهارت در حالی که برای در حال حاضر پس از آن نمی آید به عنوان یک شگفتی به آن را تایید کرد. 5G در حال تبدیل شدن به یک مشترک خیلی بیشتر در حال حاضر و با داشتن مهارت در حال حاضر یک پیش شرط برای آندروید منتشر شده در سال 2020 است. که حتی با 5G هنوز نسبتا محدود است مگر اینکه شما در زندگی پر مشغله بخشهایی از شهرستانها بزرگ است. اپل انتظار می رود به اضافه کردن 5G به آی فون محدوده برای اولین بار در این زمان با آی فون 12.

حتی اگر Nord ارزان تر از وان پلاس 8, آن را هنوز هم به دور از یکی از ارزان 5G گوشی های اطراف. برای کمتر از 300 پوند شما می توانید انتخاب کنید تا موتور گرم 5G پلاس و Realme X50 5G که هر دو فقط در مورد مطابقت Nord spec-برای-spec. آنها همان تراشه مشابه شارژ سرعت و صفحه نمایش نرخ تجدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن