کنترل گرفتن یک ارتقاء رایگان برای PS5 و ایکس باکس سری X است ، اما گرفتن

وجود داردسرگرمی درمان اعلام کرده است کنترل: نسخه نهایی, نسخه جدید تیرانداز سوم شخص که شامل تمام گسترش قابل دان

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399
وجود دارد

سرگرمی درمان اعلام کرده است کنترل: نسخه نهایی, نسخه جدید تیرانداز سوم شخص که شامل تمام گسترش قابل دانلود خود را در کنار برخی از پاداش های سرد دیگر.

این نسخه جدید از بازی خواهد شد راه اندازی دیجیتال در سراسر PS4, ایکس باکس یک و کامپیوتر در 27th اوت برای نسبتا معقول £ 29.99, که بد نیست با توجه به بازی خود را بدون هیچ گونه محتوای اضافی تنها در سال گذشته راه اندازی شد. اگر هنوز به پرش در کنترل ، آن را قطعا ارزش بازی.

در اینجا چیزی است که ما در 4/5 بررسی ما فکر می کردم: "کنترل یکی از بزرگترین دستاوردهای درمان سرگرمی است. به عنوان تیرانداز،آن را با محبت راضی به بازی، به عنوان همه مکانیک خود را مش برای ایجاد یک نرم و صاف، انفجار فوق طبیعی از قدرت های ماوراء الطبیعانه و تفنگ بازی الکتیکاست."

"ترکیب که با اکتشاف باز به پایان رسید و بسته نزدیک تعالی است. پس این شرم آور است که روایت می تواند بدون نیاز به گل آلود, دوختن با سرعت آهسته قبل از راکت به سمت نتیجه گیری که متاسفانه احساس نمی کند در پایان به دست آورده است."

مرتبط با : مارول 'sانتقام جویان پیش نمایش

سرگرمی درمان نیز تایید کرده است که کنترل خواهد شد دریافت ارتقاء برای PS5 و ایکس باکس سری X, اما این تنها به صورت رایگان در دسترس خواهد بود به کسانی که خرید نسخه نهایی. بنابراین اگر شما اتفاق افتاده است که به تازگی خریداری کنترل و یا آن را متعلق به از زمان پرتاب، شما از شانس.

این کمی شرم آور است، و استثنای نادر با اکثریت ناشران دیگر ارائه ارتقاء رایگان در هنگام انتقال به کنسول های جدید است. درمان مسلما راه گریز از طریق سیستم تحویل هوشمند با موقعیت کنترل: نسخه نهایی به عنوان محصول خود را پیدا کرده است, در حالی که نسخه وانیل بر روی سیستم عامل های موجود تنها باقی می ماند.

جزئیات کمی منتشر شده اند surounding بعدی نسخه های نسل کنترل, فراتر از این واقعیت آنها خواهد شد برای هر پلت فرم مربوطه خوش بینی. ما نمی خواهد تعجب اگر آنها نیز استفاده از ردیابی اشعه, با توجه به این ویژگی شده است به شدت توسط نسخه PC از آن راه اندازی شد در سال گذشته به رخ کشیدن.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن