خود اپل دیده بان در حال حاضر می تواند به طور خودکار تشخیص زمانی که شما در حال شستن دست های خود را

شستن دست های خود را در یک عمل مشترک در بهداشت خوب است, اما آن را تبدیل به مهم تر از همیشه با این بیماری همه گی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

شستن دست های خود را در یک عمل مشترک در بهداشت خوب است, اما آن را تبدیل به مهم تر از همیشه با این بیماری همه گیر کوروناویروس که در آن شستن دست های خود را به درستی و به طور کامل با آب و صابون کمک می کند کاهش شانس شما و گرفتن اطلاعات شخصی (به خصوص اگر شما صورت خود را لمس دهان و چشم در اغلب موارد).

تبلیغات

توصیه کلی این است که شما باید دستهای خود را حداقل به مدت 20 ثانیه یا همهمه "شاد تولد" آهنگ به عنوان شما را بشویید. اگر شما می خواهم نه نه مانند یک فرد دیوانه در یک سرویس بهداشتی عمومی singing happy birthday به خود اپل یک راه حل اگر شما خود را دیده بان اپل.

با watchOS 7 اپل معرفی کرده است به صورت خودکار شستن دست ها-تشخیص ویژگی برای سازمان دیده بان اپل. بر اساس حرکات دست شما و دیگر سنسور ها و میکروفون دیده بان اپل باید قادر به تشخیص زمانی که شما شروع به شستن دست های خود را. آن را خواهد شد و سپس شروع 20 ثانیه تایمر شمارش معکوس به اجازه دهید آنها را می دانم زمانی که برای متوقف کردن. اگر آن را تشخیص شما متوقف شد و خیلی زود آن را بی درنگ شما را به نگه داشتن شستشو.

در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند یک رمان از ویژگی های این بیماری همه گیر کوروناویروس اتحاد با تاکید بر اهمیت بهداشت خوب و این دست شستن از ویژگی های هنوز هم می تواند بسیار مربوطه در آینده حتی زمانی که یک واکسن برای ویروس یافت شده است (و اجرا).

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل Coronavirus Covid-19, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب