چگونه به راه اندازی یک کانون موبایل

صفحه اصلی Wi-Fi را ؟ نیاز به دریافت آنلاین اما گیر در یک منطقه تاریک با صفر و اینترنت رایگان برای اتصال به? سپ

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

صفحه اصلی Wi-Fi را ؟ نیاز به دریافت آنلاین اما گیر در یک منطقه تاریک با صفر و اینترنت رایگان برای اتصال به? سپس شما به احتمال زیاد می خواهید به راه اندازی یک کانون تلفن همراه.

تقریبا هر گوشی های هوشمند با یک فعال سیگنال می تواند به عنوان یک روتر قابل حمل و به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با دیگر دستگاه ها از جمله لپ تاپ ها و تبلت ها. این می تواند آن را گزینه خوبی زمانی که شما نیاز به دریافت آنلاین, اما نمی توانید به اتصال به شبکه Wi-Fi.

چه چیزی بیشتر, با 5G اتصال در حال حاضر در دسترس در انگلستان به سرعت شما مناسب و معقول کانون نیست استشمام شود, اگر شما در منطقه ای با پوشش. فن آوری ارائه می دهد پتانسیل برای گیگابیت در ثانیه و سرعت داده به این معنی که در مواردی آن را می تواند ارائه دهد سرعت سریع تر از بسیاری از روتر Wi-Fi اتصالات.

هشدار داده می شود هر چند هر زمان که شما استفاده از تلفن همراه خود را به عنوان یک کانون شما باید نگه داشتن چشم در چه مقدار از اطلاعات شما با استفاده از. خدمات مانند کارت گرافیک GeForce در حال حاضر با استفاده از مقدار زیادی از داده های خود را و اگر شما در یک فضای مجاز: نامحدود قرارداد یک همراه می تواند تبدیل به یک لوکس گران قیمت نسبتا به سرعت.

با در نظر گرفتن پایین برای پیدا کردن چگونه به راه اندازی یک کانون موبایل در هر دو آندروید و iOS.

مرتبط: بهترین گوشی

چگونه به راه اندازی یک کانون موبایل در اندروید

دقیق فرایند را برای راه اندازی یک کانون موبایل در اندروید می توان کمی متفاوت بسته به تلفن شما. دلیل این است که تولید کنندگان تمایل به سفارشی کردن سیستم عامل با پوسته. این اضافه کردن سفارشی نرم افزار و ترفند جزئی به UI هر چند در زیر گام خواهد کار بر روی اکثر گوشی های آندروید.

  1. آتش تا منوی تنظیمات.
  2. رفتن به "شبکه و اینترنت" (یا search کانون, اگر شما در, مدرن, تلفن آندروید به گام بعدی جست و خیز).
  3. با کلیک بر روی "کانون/اتصال اینترنت" گزینه است.
  4. به نوبه خود بر روی "همراه" در تنظیمات.
  5. نیشگون گرفتن و کشیدن نام شبکه و رمز عبور (ضروری نیست اما ارزشمند به دلایل امنیتی).

چگونه به راه اندازی یک کانون موبایل در آیفون

اپل در حال حاضر پشتیبانی نمی 5G – قابلیت است که انتظار می رود در اولین شایعه آیفون 12 – پس شما را محدود به سرعت 4G در حال اجرا یک کانون. خوشبختانه فرآیند راه اندازی است که نسبتا آسان به لطف iOS رابط کاربری بصری است. برای راه اندازی یک کانون موبایل در آی فون مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. رفتن به آی فون خود را به تنظیمات منو.
  2. با کلیک بر روی "داده تلفن همراه و یا تنظیمات" منو.
  3. با کلیک بر روی "Personal Hotspot" گزینه و به آن ضربه بزنید "اجازه" کنترل است.
  4. نیشگون گرفتن و کشیدن نام شبکه و رمز عبور (ضروری نیست اما ارزشمند به دلایل امنیتی).

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن