Yakuza 7: همه چیز ما در مورد سگا جرم پر عاقبت

سگا در نهایت اعلام کرد Yakuza 7 معشوق سری " اولین تاخت و تاز کردن بدون آستین در حال اجرا شخصیت Kazuma Kiryu.

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

سگا در نهایت اعلام کرد Yakuza 7 معشوق سری " اولین تاخت و تاز کردن بدون آستین در حال اجرا شخصیت Kazuma Kiryu.

در تمام ادارات این است که به یاد ماندنی خروج برای حق رای دادن و یکی که طرفداران انتظار مشتاقانه در انتظار. در حال حاضر ما می دانیم دقیقا آنچه در آن همه مورد است.

از آمدن به ژاپن و سرزمین های بین المللی در سال 2020 ما ندارد و یک مقدار عظیم از زمان صبر کنید تا 7 قسط در دست ما است. بنابراین ما وارد شده اند همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Yakuza 7: مانند اژدها از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, تریلر گیم پلی و بیشتر.

مرتبط: چگونه به تماشای ایکس باکس سری X ویترین

Yakuza 7

Yakuza 7: مانند یک اژدها تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Yakuza 7: مانند یک اژدها است که در حال حاضر در دسترس در میهن خود از ژاپن است. مایکروسافت تایید کرده است که Yakuza 7: مانند یک اژدها خواهد بود از آمدن به ایکس باکس سری X و ویندوز 10 به عنوان بخشی از کنسول راه اندازی تخته سنگ. تاریخ تایید نشده و ما آن را تصور کنید در آینده برای PS4 بیش از حد.

Yakuza 7 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

تعدادی از تریلر که در حال حاضر ظاهر برای Yakuza 7: مانند یک اژدها, ارائه جزئیات بیشتر در قسط بعدی را روایت شخصیت ها و سیستم های گیم پلی. همانطور که قبل از ذکر آن را با توجه به نسبتا بزرگ خروج از این سری' ریشه.

Yakuza 7 داستان – ما چه می دانید ؟

مانند یک اژدها است که آغاز یک دوره جدید برای Yakuza با داستان مورد علاقه شخصیت Kazuma Kiryu آینده به رضایت بخش در بازی قبلی. در حال حاضر باتوم منتقل شده است به یک جدید, قهرمان کسی است که, میراث فوق العاده قرار داده شده بر روی شانه های او.

Ichiban فوکوئوکا است که شخصیت بازیکن این زمان در اطراف یک نوپای Yakuza جوان تر از سال های خود را با تشکر به شرایط وخیم فراتر از کنترل خود. در سال 2001 فوکوئوکا خواسته است با Tojo قبیله به پاییز برای قتل او مرتکب نشده. تفکر این است که شانس خود را برای تحت تاثیر قرار دادن مافوق او پیشنهاد عدم تحقق بخشیدن به آن معنی است که 18 سال در زندان است.

او پدیدار 18 سال بعد از انتظار بود مورد ستایش قرار داد به عنوان یک قهرمان برای فداکاری. متاسفانه نه روح به یاد او. زبانم بند آمده فوکوئوکا بازگشت به امد و شد زیاد از Kamurocho در جستجوی پیر پدرسالار Arakawa. پس از ملاقات و در انتظار پاسخ Arakawa شاخه قهرمان ما و برگ او را برای مرده, تنظیم کردن یک سری از وقایع اسرار آمیز.

مرتبط: بهترین بازی PS4 به بازی در حال حاضر

Yakuza 7  

فوکوئوکا از خواب بیدار مدفون در زباله با زخم وقاحت دوخته شده است. هنگامی که درخواست یک غریبه در جایی که او به پایان رسید تا او متوجه می شود که او در شهر Ijincho, یوکوهاما. این برای تلفن های موبایل مانند بدترین بندر از همه زمان. با هیچ خانه دوستان و بدون پول, فوکوئوکا زیادی از ابتلا به انجام.

Yakuza 7 گیم پلی – چگونه آن را همه چیز را تغییر دهید ؟

برای سال های Yakuza حق رای دادن شناخته شده برای آن به شدت دقیق جهان و, سریع, کوره در رفته و زیبا وحشیانه در زمان واقعی مبارزه با غوغا. مانند یک اژدها است که مصرف این فرمول و پرتاب آن به طور مستقیم به توکیو هاربر. سگا تبدیل کرده و آن را به یک به نوبه خود مبتنی بر RPG با بیشتر مشترک با شخصیت تر از آنچه در قبل آمد.

سگا است گفت: اگر این چرخش جدید در فرمول این است که به شدت آن را دریافت خواهد بازگشت به آنچه ما می دانیم و عشق از بازی های قبلی اما ما صادقانه هیجان زده برای تغییر سرعت معرفی چیزی است که ما هرگز دیده می شود از سری قبل. فوکوئوکا می تواند به استخدام اعضای حزب در سراسر داستان و یا به عنوان بخشی از ماموریت های اختیاری دومی که می توان احضار به انجام برخی از درخشان حواس پرت حملات از طریق ما قهرمان گوشی های هوشمند.

یکی شامل سفارش غذای آماده و در نتیجه ازدحام واقعی crawfish حمله به دشمنان. بله واقعا که مسخره است. فکر می کنم از آن به عنوان یک "واقعی" نسخه ای از احضار از فاینال فانتزی که در آن به جای احضار خدایان باستان شما تماس بر کمک مستی کارمندان برای قرار دادن بوک مارک ها در برخی از اراذل و اوباش.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

Yakuza 7

شما می توانید انتخاب کنید از تعدادی از کلاس ها هر کدام با مهارت های خود را و توانایی های خود اگر چه شما نیاز به بازدید از مرکز فنی و حرفه ای برای باز کردن آنها. تا کنون دیده ایم فوکوئوکا همین یک breakdancer لباس به جلو و برخی gnarly چرخش حملات و اسپری دشمنان با یک بیت از شامپانی به عنوان یک متصدی بار. همه اینها احمقانه در راه Yakuza شهرت آشکارا زبان-در-گونه بدون فدا کردن برخی از واقعا عالی مکانیک.

بدیهی است که نمی شود آن را Yakuza بدون دسته از دمدمی فعالیت های جانبی به شرکت در, و مانند یک اژدها است که هیچ دولا دولا راه رفتن در این زمینه است. در طول ماجراجویی شما قادر خواهید بود برای شرکت در کارائوکه رفتن karting, امتحانات به منظور بهبود ویژگی های خود را و یک دسته از دیگر کمدی بزن و بکوب مانع minigames. ما به احتمال زیاد تنها یک بیت از چه Yakuza 7 را ارائه کرده است تا کنون با بیشتر آشکار شود تا پیش از انتشار غربی بعد از این سال.

Yakuza 7 نسخه ی نمایشی – آیا من می توانم در آن بازی قبل از انتشار ؟

پاسخ مثبت است اما این می آید با برخی از هشدارهای شایان ذکر است. برای شروع شما نیاز به دسترسی به یک حساب شبکه پلی استیشن برای دسترسی به این منطقه را ذخیره و دانلود قابل پخش آزمایشی که خود را فراهم می کند سنگین نگاه اجمالی در Yakuza 7.

شما خواهید بود به اکتشاف باز جهان, نگاهی بخشی در جنگ و نزول به برخی از فعالیت های جانبی. سگا دموی تاریخی قابل توجهی است و این یکی متفاوت است. ما شما را به روز رسانی اگر یک فارسی نسخه ی نمایشی در نهایت پرورش می دهد سر خود را طوری نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور در حال حاضر!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن