OnePlus جوانه با صدای همهجانبه در دالبی Atmos پشتیبانی

و همچنین اعلام آخرین گل سرسبد گوشی های هوشمند, وان پلاس اعلام کرده است یک جفت از هدفون بی سیم برای رفتن جفت با

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

و همچنین اعلام آخرین گل سرسبد گوشی های هوشمند, وان پلاس اعلام کرده است یک جفت از هدفون بی سیم برای رفتن جفت با آنها در جوانه.

معمولا از اعلام واقعی بی سیم earbud با یک گوشی هوشمند جدید نیست به خصوص جالب خود را در آن اما وان پلاس' اولین true بی سیم برای تلفن های موبایل جالب تر از بیشتر است.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

به نام OnePlus جوانه آنها طراحی شده برای کار یکپارچه با وان پلاس' گوشی و حمایت همهجانبه صدا Dolby Atmos. نگاه از هدفون نیست بر خلاف افتخار سحر و جادو از Earbuds با آن براق بلند بنیادی و نه پیازی مسکن برای رانندگان است. آن را ندارد هر eartips که کمی نگرانی های ما در شرایط مناسب اما قضاوت بر اساس تصاویر به نظر می رسد مانند آن را حل و فصل به گوش و به جای نشستن بر روی لاله گوش.

عمر باتری هشت ساعت شارژ در earbuds و تا 30 اگر شما شامل این مورد است. شارژ سریع قابلیت در حال حاضر با وان پلاس' پیچ و تاب شارژ tech. ده دقیقه شارژ از این مورد است که به اندازه کافی برای 10 ساعت در حالی که ده دقیقه از earbuds گسترش زندگی با 100 دقیقه.

Noise-cancelling از انواع گنجانده شده است. با صدای آن را بیشتر شبیه به آمازون اکو جوانه' ویژگی کاهش سر و صدا و زیست محیطی را کاهش می دهد برای تلفن های موبایل با الگوریتم. هر earbud دارای سه میکروفن و وان پلاس ادعا می کند این می تواند به از بین بردن سر و صدای پس زمینه برای روشن تر کیفیت تماس.

همچنین قرار دارد در داخل earbuds در حال افزایش 13.4 mm پویا رانندگان و علاقه خاص است نه تقویت باس ویژگی Dolby Atmos پشتیبانی می کند. این نمی خواهد whizz-bang سربار برای تلفن های موبایل به طور معمول در ارتباط با Atmos اما بیشتر به سمت بهتر شدن کیفیت صدا از هدفون. وان پلاس ادعا میکند که با Atmos در دو جوانه می تواند تولید "تمیز کننده, خواننده, باس عمیق تر و غنی تر تن" در یک استریو صدا.

ویژگی های دیگر شامل زمان تاخیر کم جفت فن آوری است که اجازه می دهد تا جوانه به جفت به سرعت با هر گوشی های هوشمند (به خصوص OnePlus دستگاه) و سوئیچ بین بلندگو و گوشی. مقاومت در برابر آب است IPX4 به اندازه کافی به مقاومت در برابر پاشیده از آب است.

وان پلاس جوانه هزینه بسیار مقرون به صرفه £79. آنها در دسترس هستند در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن