مایکروسافت به طور دائم شاتر فیزیکی آن فروشگاه

خرید آنلاین هنجار است این روزها اگر چه به اندازه خواندن و بررسی آنلاین می تواند کمک به ما آگاهانه تر تصمیم گیر

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399
خرید آنلاین هنجار است این روزها اگر چه به اندازه خواندن و بررسی آنلاین می تواند کمک به ما آگاهانه تر تصمیم گیری گاهی اوقات نگه داشتن و استفاده از یک محصول در فرد کمک می کند فشار مشتریان در طول لبه و خرید خود را. این است که چرا شرکت هایی مانند اپل قرار دادن تعداد زیادی از تلاش فیزیکی خود را در فروشگاه های خرده فروشی.
تبلیغات

شرکت های دیگر مانند مایکروسافت اقدام به انجام چیزی مشابه به عنوان به خوبی به نمایش گذاشتن ویندوز های مختلف, محصولات, اما آن را مانند به نظر می رسد مایکروسافت خواهد بود خواستار آن یک روز را به عنوان دور به عنوان سنتی آجر و ملات فروشگاه ها نگران هستند که این شرکت اعلام کرده است که آنها را می تواند خاموش کردن فروشگاه خود را.

با توجه به این شرکت اعلام "مایکروسافت امروز اعلام کرد یک تغییر استراتژیک در خرده فروشی خود را در عملیات از جمله بسته شدن استور مایکروسافت مکان فیزیکی. این شرکت خرده فروشی اعضای تیم ادامه خواهد داد برای خدمت به مشتریان از شرکت مایکروسافت امکانات و از راه دور ارائه های فروش, آموزش و پشتیبانی است."

مشتریان که هنوز هم علاقه مند به خرید از این شرکت به طور مستقیم هنوز هم قادر خواهد بود به انجام این کار از طریق خود فروشگاه آنلاین, اما اگر شما می خواهید برای بررسی برخی از محصولات مایکروسافت در شخص شما به دنبال شخص ثالث فروشگاه های خرده فروشی است که حمل محصولات مایکروسافت. به گفته مایکروسافت, شرکت, معاون رئیس جمهور, دیوید پورتر "این است که یک روز جدید برای چگونه فروشگاه مایکروسافت اعضای تیم را در خدمت کلیه مشتریان. ما انرژی مورد فرصت برای نوآوری در چگونگی تعامل با همه مشتریان به حداکثر رساندن استعداد ما برای بیشترین تاثیر و مهمتر از همه کمک به مشتریان به ارزش دستیابی به بیشتر."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت. منبع: اخبار.مایکروسافت

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن