ZTE وعده 'جهان اول' با دوربین سلفی زیر نمایش در Axon 20 5G

چینی تولید کننده تلفن همراه ZTE در حال برنامه ریزی راه اندازی یک تلفن با دوربین سلفی زیر نمایش, ادعا Axon 20 5

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

چینی تولید کننده تلفن همراه ZTE در حال برنامه ریزی راه اندازی یک تلفن با دوربین سلفی زیر نمایش, ادعا Axon 20 5G خواهد بود اولین تلفن تولید انبوه به سنگ ویژگی بسیار مورد نظر.

شرکت در یک رویداد پرتاب مجازی در ۱ سپتامبر از آکسون ۲۰ ۵G پرده برداری خواهد کرد و می گوید که «علامت گذاری یک مرحله عطف دیگر در اکتشاف ZTE از گوشی هوشمند واقعی نمایش کامل خواهد بود.»

یعنی هیچ سوراخ سوراخ و سوراخ ی مشتی وجود نداره و باید یه صفحه نمایش بهتر به نسبت بدن رو ببینه ZTE می گوید "تمام بازیکنان صنعت عمده" شده اند کار بر روی این تکنولوژی، اما آن را برنده مسابقه.

مرتبط با: بهترین گوشی های دوربین 2020

شرکت در یک اطلاعیه مطبوعاتی می گوید: «با راه اندازی اولین گوشی هوشمند 5G جهان با دوربین زیر نمایش، ZTE توسعه فناوری های نمایش در صنعت گوشی های هوشمند را بیشتر ترویج خواهد کرد و در این راه تجربیات انقلابی را برای همه مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت»

ZTE-Axon-20-5G

ما می دانیم انگار اوپو در حال آزمایش با این تکنولوژی بوده است، اما هنوز آن را به بازار نداده است. سامسونگ است شايعه به آوردن فن آوری به تلفن های آینده بیش از حد.

بسیاری از شرکت ها تلفن های با دوربین های سلفی مکانیکی شسته و شسته و شسته و شسته و پا به بالا منتشر شده به منظور ارائه یک تجربه نمایش کامل, اما زیر صفحه نمایش می تواند تا اندازه ای از جام مقدس اگر به درستی اجرا. ZTE توضیح نداده است که چگونه آن را ویژگی و رسیدن به اینکه آیا وجود خواهد داشت هر گونه تجارت خاموش در کیفیت نمایش برای پیکسل پوشش سنسور دوربین

هنگامی که Oppo نسخه USC خود را از فن آوری در سال پیش آغاز شد، آن را توصیف "پانل شفاف پیشرفته" که دوربین می تواند از طریق بدون افت در روشنایی و یا کنتراست را ببینید. Oppo این تکنولوژی را هنوز در عرضه گوشی های هوشمند قرار داده نشده است، بنابراین ZTE ممکن است حقوق لاف زدن داشته باشد.

شرکت اطلاعات بیشتری در مورد گوشی فاش نکرده است، اما نشتهای اخیر می گویند که یک گوشی هوشمند ۶.۹۲ اینچی با صفحه نمایش ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ OLED، همراه با دوربین جلو رو به ۳۲ مگاپیکسل و دوربین های عقب عقب ۶۴ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن