Razer اپوس هدفون در حال حاضر در دسترس در ایالات متحده

در اوایل این ماه Razer اعلام کرد یک جفت از هدفون در قالب Razer اپوس. اما مشکل این بود که در طول این خبر مشخص ش

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

در اوایل این ماه Razer اعلام کرد یک جفت از هدفون در قالب Razer اپوس. اما مشکل این بود که در طول این خبر مشخص شد که این هدفون را در چین موجود است. خبر خوب این است که تغییر کرده است به عنوان Razer اعلام کرده که اپوس' در دسترس در ایالات متحده است.

تبلیغات

Razer اپوس خواهد بود قیمت 200 دلار است و در حال حاضر در دسترس برای سفارش از طریق Razer وب سایت برای کسانی که ممکن است علاقه مند در گرفتن یک جفت. برای کسانی که ممکن است از دست رفته در اطلاعیه قبلی این اپوس یک جفت هدست بازی. بر خلاف Razer دیگر هدست بازی های اپوس طراحی متفاوت است.

به جای روشن و شعله ور رنگ به طور معمول در ارتباط با محصولات بازی های اپوس است و نه انجام نگرفته از نظر طراحی. ویژگی های آن سیاه براق بیرونی که در آن Razer نام تجاری نیست بیش از حد آشکار است. در واقع ما فکر می کنم آن است که به جای یادآور سونی هدفون که چیز خوبی است.

این اپوس ورزش خواهد چرم فوم کوسن گوش و پیشانی بند است که کمک خواهد کرد که آن را راحت تر برای مدت زمان طولانی. هدفون را از ویژگی های active noise-cancelling تکنولوژی آن نیز خواهد بود THX خبره و آخرین تا 25 ساعت در یک شارژ با ANC را فعال کنید.

در زمینه صوتی >تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره هدفون Razer. منبع: مطبوعات.razer



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب