چگونه عمر باتری بیشتر از خود نینتندو سوئیچ

یکی از بدترین جنبه های بازی قابل حمل است که دانستن باتری خود را به ناچار از اجرا و خشک به این معنی شما باید بر

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

یکی از بدترین جنبه های بازی قابل حمل است که دانستن باتری خود را به ناچار از اجرا و خشک به این معنی شما باید برای قرار دادن کنار ارزشمند پخش در حالی که کنسول شارژ خود را به قدرت کامل اما خوشبختانه ما نمیفهمد چگونه می توانید عمر باتری بیشتر از خود نینتندو سوئیچ.

فقیر عملکرد باتری است به خصوص رایج در راه اندازی مدل که بسیار پایین تر باتری مدت از مدل های جدیدتر و نینتندو سوئیچ Lite – که هر دو گذشته یک زن و شوهر ساعت بیشتر از خواهر و برادر بزرگتر خود.

وجود دارد یک دسته از راه های معدن اضافی آب از کنسول قابل حمل و ما باید وارد یک دستی انتخاب از راهنمایی و ترفندها در مورد چگونه می توانید عمر باتری بیشتر از خود نینتندو سوئیچ. برخی از آنها بهتر از دیگران است و شما ممکن است نیاز به آزمایش هنگامی که پیدا کردن یک باتری-صرفه جویی روش که با این نسخهها کار برای شما.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

Breath of the Wild 2

مدیریت تنظیمات روشنایی در همه زمان ها

این می تواند چیزی آسان به سقوط قربانی به پس از شما به طور معمول می خواهید صفحه نمایش به عنوان روشن به عنوان مثل انسان ممکن است برای مطابقت با محیط اطراف خود است. وجود دارد هیچ چیز بدتر از نفرت انگیز تابش خیره کننده و قابل مشاهده اثر انگشت, اما آن را نیز یکی از راه های خیابان به نحو عمر باتری.

سعی کنید و استفاده از کنسول های اتوماتیک روشنایی از ویژگی های به صرفه جویی در قدرت و یا تن آن را در زیر سطح نرمال است. آن خواهید بود هر دو راحت تر در چشم شما و افزایش زمان پخش برای زمانی که شما در آینده نیاز به شارژ. هنگامی که شما سقوط به چنین عادت آن را تبدیل به طبیعت دوم.

جدا از این یک بار به طور کامل شارژ

در حال حاضر این احتمالا برای تلفن های موبایل کمی احمقانه – اما خرس با ما. سوئیچ بسته بندی یک باتری لیتیوم یون بنابراین ترک آن را متصل به یک منبع قدرت پس از هیچ چیز از چپ به شارژ می تواند مانع کلی آن اثر. در حال حاضر نمی توان آن را بلافاصله قابل توجه اما به ناچار لباس پایین طول عمر خود را تعویض اگر انجام شود به صورت مکرر.

مرتبط با: آینده تغییر بازی

Fire Emblem Three Houses

خود را خاموش سوئیچ

مانند ما نقطه قبلی به این عادت از بین بردن خود را تعویض و از حوض یا پورت شارژ می تواند تفاوت بین خود را جایگزین سوئیچ پس از یک دوره طولانی از زمان و یا هرگز نیاز به در همه. که و اگر شما مکرر بازیکن نباید تسلیم در بارانداز به طور مداوم به هر حال.

این است که نسبتا واضح نکته اگر چه تأمین کردن کنسول خود را هر زمان که شما به پایان رسید بازی می توان آن را کمی از سر و صدا. اما اگر شما از جان گذشته برای قدرت اضافی و نمی توان شارژ آن را برای در حالی که این یک راه تضمین شده برای نگه داشتن چیزهای کمی طولانی تر.

آگاه خواستار بازی

برخی از نینتندو تغییر عناوین بیشتر خواستار از دیگران با آن مباهات بیشتر چشمگیر تصاویری تخلیه باتری بسیار سریعتر از زرق و برق دار و در عین حال در نهایت ساده indie در تلاش است. برای مثال اختری زنجیره ای انجام خواهد شد بسیار سریعتر کار خود را به قتل کنسول نسبت به نقض.

اگر شما امیدوار به بیشتر از متوسط عمر باتری سعی کنید تعادل خود را از جلسات بین ردیف های مختلف از بازی ها است که بسیار فشرده است. بدیهی است که این آسان تر از انجام گفت, پس از آن achingly دشوار به اشک خود را دور از چیزی مانند Fire Emblem: سه خانه.

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

نیش گلوله و ارتقاء

این تنها درخواست برای کسانی که یک مقدار سالم از پول سوختن یک سوراخ در جیب خود. اگر شما متعلق به نینتندو سوئیچ پس از آن راه اندازی شد در سال 2017, شانس هستند آن باتری است محدودتر هم پایین از نظر کیفیت از سال است.

نینتندو معرفی سوئیچ مطلب و تجدید نظر در مدل اصلی به این معنی نیست که کنسول در فروش در حال حاضر بیش از احتمال زیاد به رخ کشیدن عمر باتری طولانی تر – به طوری که بازیکنان را متوجه یک تفاوت قابل توجهی. اگر شما از ذهن نیست معاملاتی خود کنسول این است که یک راه برای دریافت جلوتر از منحنی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن