فروشگاه های اپل شروع به پذیرش مک تجارت-Ins هفته آینده

اپل مک کامپیوتر لزوما ارزان ترین اما خوشبختانه اپل دارای یک تجارت از ویژگی های در وب سایت خود را که در آن مشتر

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اپل مک کامپیوتر لزوما ارزان ترین اما خوشبختانه اپل دارای یک تجارت از ویژگی های در وب سایت خود را که در آن مشتریان می توانند تجارت خود را در مک کامپیوتر. اما این تجارت در ویژگی تا حد زیادی شده است یکی از ویژگی های خود را وب سایت های آنلاین و فیزیکی تجارت-ins از طریق فروشگاه های اپل نیست مجاز است.

تبلیغات

که تنظیم شده است برای تغییر در آینده نزدیک به دلیل توجه به گزارش از بلومبرگ آنها ادعا می کنند که با شروع هفته آینده اپل و فروشگاه های فیزیکی در ایالات متحده و کانادا در حال انتظار برای شروع به پذیرش تجارت فهم برای رایانه های مکینتاش. این تجارت در برنامه خواهد بود لگد زدن در 15 ژوئن که در آن مشتریان خواهد بود و مجاز به تبادل مک کامپیوتر برای هر یک از کارت هدیه و یا استفاده می شود برای جبران هزینه خرید یک مک جدید کامپیوتر.

این گزارش ادعا می کند که این حرکت انجام خواهد شد برای کمک به اپل افزایش فروش از کامپیوتر مک. آن نیز خواهد شد راحت تر برای مشتریان که می تواند راه رفتن به یک فروشگاه با مک کامپیوتر و دریافت فوری اعتباری به جای داشتن برای مقابله با بدون هیچ زحمتی از پستی در دستگاه های خود و در انتظار اعتبار است.

اپل در حال حاضر می پذیرد آی فون ، iPad و اپل دیده بان تجارت-ins در فروشگاه های خود را, بنابراین این تجارت جدید در برنامه در اصل گسترش واجد شرایط در دستگاه های.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, iMac, iMac Pro, Mac, Pro, Macbook Air و Macbook Pro با. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن