سونی A8 4K OLED محدوده در حال حاضر در دسترس برای خرید

آن را به نوبه خود از سونی جدید A8 OLED محدوده قیمت و در دسترس بودن اعلام شده است. سونی اعلام کرده است A8 OLED

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

آن را به نوبه خود از سونی جدید A8 OLED محدوده قیمت و در دسترس بودن اعلام شده است.

سونی اعلام کرده است A8 OLED محدوده در حال حاضر در دسترس برای خرید در انگلستان و اروپا با قیمت شروع در £1799/€2149.

سونی شده است متناوب از انتشار آن در سال 2020 تلویزیون محدوده با برد متوسط/ورود به سطح تلویزیون های منتشر شده در آغاز ماه مارس و به دنبال آن گل سرسبد XH95 تلویزیون 4K و در حال حاضر آن نوبت خود را A8 OLED.

مرتبط با: همه 2020 سونی 8K OLED و تلویزیون براویا

این A8 به عنوان ورود به سطح OLED برای سال 2020 اما هنوز هم دارای بسیاری از تصویر و صدا از فن آوری های انتظار ما از یک تلویزیون از آن قد و قامت. تأمین تصویر Sony X1 نهایی پردازنده که قادر است به دقت تجزیه و تحلیل تصویر به رسم بهتر کنتراست از پنل OLED و تولید واقعی تر تصاویر. این A8 نیز همراه با پیکسل کنتراست تقویت کننده که باعث افزایش رنگ و کنتراست در مناطق روشن تصویر برای بیشتر در عمق در تصویر بهتری بافت و کمک در سیاه و سفید خالص سطح است که OLED شناخته شده است.

برای اولین بار در یک سونی OLED است که گنجاندن آن X-Motion Clarity فن آوری است. این کمک می کند تا به تولید و صاف و روشن تصاویر حتی با سرعت در حال حرکت اشیاء در روی صفحه نمایش. تاری است که حداقل رسانده با تصویر قادر به حفظ روشنایی بیشتر در صحنه است.

محیط بهینه سازی است که ما در گزارش این XH95 همچنین باعث می شود راه خود را به A8. آن را بهینه سازی تصویر و صدا با تنظیم به سطح نور در یک اتاق است و قادر به تشخیص هر گونه شی است که به طور بالقوه می تواند جذب صدا و تطبیق با اطمینان از تجربه شما است به خطر بیافتد نیست.

صحبت از صدا A8 و پشتیبانی از آکوستیک سطح شنیداری تبدیل می شود که صفحه نمایش را به یک بلندگو. در زیر صفحه نمایش در حال اجرایی که لرزش پنل به آرامی به تولید صدا و این محرک ها قرار می گیرد به منظور ارائه دقیق قرار دادن تلفن های موبایل در یک برنامه/فیلم. این تلویزیون همچنین بسته های دو ساب ووفر برای باس بیشتر.

Netflix کالیبره حالت همچنان به پشتیبانی و A8 است IMAX پیشرفته تلویزیون, پس از آن شما قادر خواهید بود به استفاده از هر یک از مطالب تولید شده است که در قالب. سونی همچنان به پشتیبانی از Dolby Vision و Atmos با نشانه ای از هر HDR10+ سازگاری انتظار می رود در سال 2020 است.

در اینجا قیمت ها برای اندازه های مختلف:

A8

  • KD-55A8 – £1799/€2149
  • KD-65A8 – £2799/€3349

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن