کلاسیک 'کرم' Reimagined شده به عنوان یک نبرد رویال بازی

Team17 را "کرم" است که یک بازی کلاسیک که بسیاری از گیمر ها لذت می برد در روز. در حال حاضر به نظر می رسد مانند

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

Team17 را "کرم" است که یک بازی کلاسیک که بسیاری از گیمر ها لذت می برد در روز. در حال حاضر به نظر می رسد مانند بازی شده است reimagined محبوب battle royale نوع و راه اندازی خواهد شد بر روی هر دو کنسول PS4 و PS5 در اواخر سال 2020 در قالب "کرم تداوم".

تبلیغات

برای کسانی که آشنا نیستند, کرم نوبه خود مبتنی بر استراتژی بازی که در آن بازیکن کنترل یک دسته از شخصیت های قرار داده شده در اطراف نقشه. آنها سپس به نوبت شلیک در بازیکنان دیگر و با استفاده از انواع سلاح ها را امتحان کنید و کشتن حریف شخصیت. این مفهوم شبیه به بازی گوریل QBasic که برخی از شما ممکن است بازی راه بازگشت در روز است.

در راه کرم ها به عنوان یک نبرد رویال نوع حس می کند با توجه گیم پلی اصلی خود را اگر چه به عنوان یک نبرد رویال, آن را قطعا خواهد بود در حال حرکت در سرعت بسیار سریعتر نسبت به اصلی. همچنین با محبوبیت battle royale بازی مانند Fortnite ما نمی توانیم بگوییم ما در حال تعجب است که Team17 است که به دنبال برای دریافت در در عمل است.

با توجه به توسعه دهندگان وجود خواهد داشت پشتیبانی از کراس پلت فرم بازی, بنابراین بازیکنان بازی به بازی در سیستم عامل های دیگر نیز باید قادر به عضویت در, اگر چه هیچ اشاره ای است که سیستم عامل های دیگر بازی خواهد بود راه اندازی شده است. وجود دارد هیچ کلمه ای خاص تاریخ انتشار هنوز برای نجات "در اواخر سال 2020" که در ضمن شما می توانید از اعلام تریلر به گرفتن یک ایده از آنچه که شما ممکن است قادر خواهید بود به انتظار.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره PS4, Ps5 و سونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن