که سازمان دیده بان اپل مدل را دریافت کنید watchOS 7? خبر بد برای سری 1 و 2

اپل آینده watchOS 7 به روز رسانی برای سازمان دیده بان اپل محدوده را رها کردن پشتیبانی برای سری 1 و سری 2 smart

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل آینده watchOS 7 به روز رسانی برای سازمان دیده بان اپل محدوده را رها کردن پشتیبانی برای سری 1 و سری 2 smartwatches.

تا حدودی تعجب آور تماس اپل می گوید watchOS 7 اجرا شد فقط در اپل دیده بان سری 3 و تا خروج از دستگاه های قدیمی تر در گیر watchOS 6.

تا زمانی که شرکت اپل تا به حال تنها کاهش یافته است پشتیبانی از اصلی 2015 اپل واچ با سایر مدل های پشتیبانی شده در watchOS 6. آن را به خصوص دشوار اخبار برای صاحبان سری 2 دستگاه که راه اندازی کمتر از چهار سال پیش.

مرتبط با: اپل دیده بان سری 6

در حال حاضر شما نیاز به یک سری 3 یا بالاتر برای دسترسی به جدید watchOS 7 ویژگی های مانند مدتها در انتظار ردیابی خواب جدید, عوارض تماشای چهره های بزرگ و به روز رسانی به بهداشت و درمان و تناسب اندام ردیابی است. watchOS 7 نیز گرفتن تمام فانتزی جدید نقشه های اپل ویژگی های iOS 14.

لیست سازگار watchOS 7 دستگاه به شرح زیر است:

  • اپل دیده بان سری 3
  • اپل دیده بان سری 4
  • اپل دیده بان سری 5

با یک اپل دیده بان سری 6 در افق روشن است که watchOS 7 خواهد بود که نصب سیستم عامل از جعبه بیش از حد. watchOS 7 راه اندازی خواهد شد این پاییز برای دستگاه های سازگار با توسعه پیش نمایش به امروز.

گوشی های هوشمند سیستم عامل همراه بود به روز رسانی برای iOS, macOS, tvOS و آی پد سیستم عامل در طول مشغول WWDC سال 2020 کنفرانس با وجود عدم شرکت کنندگان در این زمان در اطراف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب