سونی می پرسد توسعه دهندگان برای اطمینان از جدید بازی PS4 کار در PS5 از جولای به بعد

سونی گفته است که همه پلی استیشن 4 توسعه دهندگان که عناوین ارائه شده برای صدور گواهینامه از جولای به بعد نیز با

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

سونی گفته است که همه پلی استیشن 4 توسعه دهندگان که عناوین ارائه شده برای صدور گواهینامه از جولای به بعد نیز باید سازگار با PS5.

این فرایند را به بازی می آیند در جولای 13th, و به این معنی است که تمام بازی های ارائه شده به سونی برای تست از آن تاریخ را از لحاظ فنی بود جلو سازگار اگر چه studios نیاز به مطمئن شوید که این است که قطعا در این مورد.

این اطلاعات می آید از توسعه دهنده اسناد و مدارک منتشر شده در یک شریک رسمی سایت (از طریق یوروگیمر) و ویژگی های گزینه ای است که توسعه دهندگان باید به تایید خود عنوان شده است به درستی تست شده بر روی PS5 سخت افزار.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

احتمالا این به این معنی است که تمام آینده عناوین PS4 کار خواهد کرد در آینده کنسول و بدون هر گونه مسائل. سونی ظاهرا تماس با توسعه دهندگان به صورت فردی با دستورالعمل در مورد نحوه تست نرم افزار به درستی در PS5 سخت افزار از ما تصور این روند کمی متفاوت است.

این اسناد همچنین جزئیات دقیقا همان چیزی Sony معنی "سازگاری" با PS5. اگر یک بازی ارائه شده به این شرکت قبل از جولای 13th, هر پچ جدید یا remaster نمی خواهد نیاز به PS5 سازگاری اما چنین چیزی است "به شدت توصیه می شود."

پس از جولای 13th, تمام بازی های که ارسال خواهد نیاز به حفظ PS5 سازگاری. نگه داشتن در ذهن است که بازی ها اغلب ارائه شده برای صدور گواهینامه قبل از رسمی خود را انتشار عمومی آنها مقدار زیادی از زمان برای تایید و یا ارسال می شود اگر تغییرات بیشتر مورد نیاز هستند.

در حالی که این تایید می کند که موجود و آینده عنوان بر روی PS4 خواهد بود نسل بعدی سازگار با سونی است و در عین حال به توضیح دهد که دقیقا چگونه ما را از دسترسی به این بازی ها در واقعیت. خواهد ما موجود کتابخانه ها باقی می ماند مربوطه خواهد شد و یا بازی نیاز به خریداری بار دوم ؟ مشابه سوال باقی می ماند با دیسک های فیزیکی است که ما فرض کنیم کار خواهد کرد بدون مشکل.

PS5 است برای راه اندازی بعد از این سال و شایعات ادعا دیجیتال آشکار رویداد برگزار خواهد شد در هفته آینده به نمایش گذاشتن بازی ها, سخت افزار و امکانات دیگر از پلت فرم. ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما یک بار هر چیزی تایید شده است با توجه به پتانسیل اعلام.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن