ایکس باکس سری X تاریخ انتشار تواند زمین در ماه نوامبر به گفته مایکروسافت CFO

تاریخ انتشار برای Xbox سری X می تواند زمین در ماه نوامبر با توجه به مایکروسافت CFO در پاسخ به سوال پرسیده شده

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

تاریخ انتشار برای Xbox سری X می تواند زمین در ماه نوامبر با توجه به مایکروسافت CFO در پاسخ به سوال پرسیده شده توسط بلومبرگ.

برای ماه انتشار پنجره ایکس باکس سری X شده است مبهم به عنوان "تعطیلات سال 2020" با دقیق ماه و یا تاریخ آورده شده توسط مایکروسافت است.

در حال حاضر به نظر می رسد گرد و غبار است در نهایت شروع به پاک کردن. مایکروسافت CFO امی هود خطاب این در اخیر سرمایه گذاران تماس توصیف پنجره آزادی برای ایکس باکس سری X به عنوان "هنوز هم در مسیر" برای "نوامبر تعطیلات" راه اندازی. که هنوز هم تا حدودی مبهم اما ناخن همه چیز را برای یک ماه.

مرتبط: چگونه به تماشای بازی های ایکس باکس, ویترین

این نظر داده شده است بیشتر وزن به تازگی به بیرون درز تاریخ انتشار برای Yakuza 7: مانند یک اژدهاکه تایید شده است به عنوان یک لانچ تایتل برای آینده کنسول. به گفته های اخیر مایکروسافت لیست فروشگاه آن را به راه اندازی بر روی پنج شنبه, نوامبر 13 سال 2020 است. است که مطمئن شوید که برای تلفن های موبایل مانند یک روز خوب برای راه اندازی برخی از سخت افزار بیش از حد.

با ایکس باکس بازی نمایش در حال وقوع بعد امروز این امکان وجود دارد ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد کنسول تاریخ انتشار فقط در چند ساعت کوتاه. اما مایکروسافت گفته است که از آن خواهد شد با تمرکز بر اول بازی فقط و طرفداران نباید انتظار هر گونه اخبار در مورد سخت افزار تا ماه آینده. هنوز هم وجود دارد همیشه یک شانس آنها لغزش چیزی در مورد آن.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

برای آنچه در آن ارزش, سونی همچنان سکوت در قیمت گذاری و تاریخ انتشار جزئیات برای پلی استیشن 5, داشتن پرده برداری از کنسول طراحی و تعدادی از عناوین اصلی چند هفته پیش. این می تواند باشد که دو کنسول غول در حال انتظار برای پنی به رها کردن و یا دیدن خواهد کرد که برای اولین بار و در بهار آینده خود را ماشین آلات جزئیات درست به مردم است.

ما خواهید بود با گزارش اخبار و اطلاعیه ها از بازی های ایکس باکس, ویترین, پس نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه آخرین تحولات. من دروغ نمی گم صبر کنید برای بازی Halo بی نهایت کشتن من است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن