AirPods Pro فضایی برای تلفن های موبایل صوتی جالب اما آن را تقویت Apple TV Plus?

در WWDC اپل شتافت طریق آن اطلاعیه ها مثل هیچ فردا. اما یک اطلاعیه که گرفتار چشم من (و یا گوش) بود پرده برداری

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

در WWDC اپل شتافت طریق آن اطلاعیه ها مثل هیچ فردا. اما یک اطلاعیه که گرفتار چشم من (و یا گوش) بود پرده برداری از فضایی صوتی برای AirPods Pro.

های فضایی است که هیچ چیز جدید برای دستگاه های تلفن همراه. موضوع خوب صوتی گرفتار است گوشی های هوشمند و قرص است که لازم نیست اتاق های زیادی برای سخنران واحدهای با عملکرد صوتی اغلب نازک و هرز.

راه حل واضح است که هدفون اما که تنها شما به قلمروهای صدای استریو. چه می شود اگر شما می خواستم تجربه ای که تکرار تماشای یک فیلم در سینما ؟ خوب لوله کشی فضایی audio و Dolby Atmos از طریق هدفون خود را به شما می شود و نزدیک به ایده آل خانه تئاتر مشاهده.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

اجازه دهید روشن است که Dolby Atmos برای گوشی های هوشمند درست نیست Atmos. شما نیاز فیزیکی, بلندگو سقفی برای آن است. هنگامی که شما ببینید Atmos, لوگو نشان می دهد شما می توانید برای دریافت بهتر صدا از دستگاه خود را. اپل راه حل این طول می کشد یک قدم بیشتر با استفاده از آن از پویا سر-پیگیری جهت فیلتر های صوتی و تنظیم که در آن صدا می آید. اپل ادعا میکند که با این راه حل جلوه های صوتی را می توان در هر نقطه به تولید 5.1, 7.1 و مبتنی بر شیئی صوتی (ضبط اتمسفر) soundtracks.

واضح دریافت کننده این ویژگی های جدید خواهد بود تلویزیون اپل+. با وجود اپل crowing در مورد تلویزیون اپل برنامه بودن در یک میلیارد دستگاه تعداد مشترکان به مراتب به مراتب کمتر از آن است که با این سرویس پیدا کردن خود را در پی دیزنی به علاوه' افزایش است.

داشتن توانایی برای شنیدن مطالب که در این سرویس در بیشتر همهجانبه راه ممکن است تشویق بینندگان به چوب با آن ارائه شده توسط آنها را بهتر تجربه صوتی در خانه و خارج.

این که اپل آن را همیشه یک راه آسان. های فضایی تنها به نظر می رسد با پشتیبانی شده توسط AirPods Pro که هزینه £249. دوباره این درست نیست Atmos یا به عنوان این برای تلفن های موبایل مانند Dolby Atmos ارتفاع Virtualiser که شبیه سازی شی-بر اساس صوتی. حتی به طوری که در مورد به خوبی به عنوان شما می توانید با یک جفت هدفون.

مرتبط با: AirPods استودیو

اپل بازی های آنلاین به نظر نمی رسد به Atmos فعال برای پلت فرم های خود را, بنابراین شما نمی خواهد بود قادر به گرفتن 3D-صدا از بازی. فیل در اتاق نشان می دهد که این ویژگی نیز در دسترس خواهد بود برای سایر خدمات جریان در سیستم عامل iOS بیش از حد.

هنوز با توجه به عدم شتاب تلویزیون اپل+ مواجه کرده است این ارزش افزوده به روز رسانی (در صورتی که تجهیزات مورد نیاز), ممکن است تقویت ارتباط بین بیننده و خدمات جریان. اگر تلویزیون اپل+ در حال رفتن به رشد اپل نیاز به پیشنهاد کاربر بیشتر راه تعامل با آنچه در آن ارائه کرده است به جای وسوسه آنها را با مجوز محتوای آنها احتمالا در حال حاضر دیده می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن