بهترین آیفون 2020: رتبه بندی تمام اپل

چه شده است بهترین آیفون برای شما ؟ اپل تعدادی از گوشی های در حال حاضر در دسترس در اندازه گرفته از کوچک آیفون

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

چه شده است بهترین آیفون برای شما ؟

اپل تعدادی از گوشی های در حال حاضر در دسترس در اندازه گرفته از کوچک آیفون SE 2 به بزرگ و بسیار گران قیمت آیفون, 11 Pro Max بنابراین می توان آن را سخت تصمیم گیری کدام یک برای شما مناسب است.

خوشبختانه ما انجام همه کار سخت بنابراین شما لازم نیست که به شما در پیدا کردن تمام پاسخ های ما در بهترین آیفون لیست زیر. ما نگاه در تمام اپل در حال حاضر در دسترس در بازار و بر ما کامل مستقل آزمایش قرار گرفت و همه آنها را با توجه به چه کسانی و چه آنها بهترین راه حل مناسب برای.

مرتبط: بهترین آیفون معاملات

در زیر ما خلاصه بهترین گزینه برای شما در یک لیست دستی اما اگر شما پایین بیشتر پایین صفحه شما پیدا کردن یک دیگر اجمالی به علاوه یک لینک کامل و جامع بررسی است.

iPhone 11 front

1. آی فون 11

بهترین کلی آیفون برای بسیاری از افراد

مزایا:

  • دوربین بزرگ
  • واقعا قوی و عمر باتری
  • خوب گزینه های رنگ
  • جای تعجب ارزش بزرگ

منفی:

  • یک صفحه نمایش با وضوح دست انداز شده اند که
  • بدون شارژر سریع در جعبه

جدید 'پیش فرض' آی فون, آی فون 11 و خوشبختانه آن را یک انتخاب عالی است. این است که اساسا آیفون XR 2 اما اپل به وضوح متوجه شدم که وجود دارد هیچ نقطه ای در تلاش برای آن را به نظر می رسد مانند یک کمتر تلفن دیگر.

وجود دارد مقدار زیادی از شباهت ها بین آی فون 11 و آیفون XR. 11 حفظ نگاه از XR که پشت شیشه و مقدار زیادی از colourways در دسترس, اما آن را در حال حاضر بیشتر مقاوم در برابر آب ، صفحه نمایش خوب و روشن هر چند یک دست انداز در قطعنامه خواهد قدردانی شده است.

یک ارتقاء بزرگ برای آی فون 11 توسط این دوربین جدید. وجود دارد دو در پشت هر دو بسته بندی 12-مگاپیکسل, با, مصرف خود را استاندارد عکس و دیگر در حال گسترش است که به ultrawide عکس. نتایج خیره کننده هستند و 2x لنز تله است و تنها چیزی که از دست رفته زمانی که شما این مقایسه به گرانتر نرم افزار مدل.

عمر باتری و عملکرد بسیار عالی ، شما باید به راحتی از طریق روز بدون رسیدن به کابل رعد و برق و وجود شارژ بی سیم در دسترس بیش از حد.

2. آی فون 11 نرم افزار و آی فون 11 Pro Max

بهترین اپل برای دوربین

مزایا:

  • دوربین بزرگ
  • عمر باتری طولانی به خصوص در مدل Plus
  • نمایش خیره کننده
  • در نهایت یک شارژر سریع در جعبه

منفی:

  • 64GB هنوز هم پایه سازی
  • فوق العاده گران

نشسته در بالای آی فون 11 محدوده آی فون 11 نرم افزار و آی فون 11 Pro Max هستند تلفن را انتخاب کنید اگر شما می خواهید بهترین از آنچه اپل را ارائه کرده است. این دو گوشی ace صفحه نمایش سه دوربین عقب و حداکثر مدل دارای بهترین عمر باتری ما دیده می شود بر روی آی فون در سال است.

اپل تا به بازی بیش از حد با طراحی فرمول به جای تصمیم گیری برای تمرکز بیشتر بر روی داخلی. جدید A13 Bionic چیپ داخل گوشی مطلق است نیروگاه در حالی که HDR صفحه نمایش می توانید فوق العاده روشن است.

حتی وجود دارد یک 18w شارژر سریع در جعبه است که به شما آب این گوشی خیلی سریعتر از فقیر 5w شارژر قبلا ارائه شده است.

نه همه گلگون است ، قیمت بسیار بالا است و حتی می تواند بالاتر هنگامی که شما متوجه 64GB فقط به اندازه کافی ذخیره سازی.

iphone SE 2 back

3. آیفون SE 2

بهترین برای حمل

مزایا:

  • اندازه جمع و جور
  • شارپ صفحه نمایش
  • دوربین بزرگ

منفی:

  • مورخ طراحی

اگر شما می خواهید یک آیفون با دوربین عملکرد بالا و یک برچسب قیمت است که به طور شگفت انگیزی جذاب و سپس آی فون جدید SE 2 یک انتخاب بزرگ است.

اگر شما را دیده ام iPhone 8, سپس شما دیده می شود آی فون جدید SE. می آید در سیاه و سفید یا قرمز; بسته های آن, دلپذیری, ناهنجاری های اطراف 4.7-inch (هیچ نسخه پلاس اینجا) نمایش و جایگزین چهره ID از جدید اپل با صفحه لمسی ID. خوشبختانه اثر انگشت احراز هویت سریع و قابل اعتماد است.

پیشرفت بیش از آی فون 8 شامل یک برتر 12 مگاپیکسلی با ضبط ویدئو و حتی اگر نور کم انجام دادن بزرگ نیست snaps شما در نورپردازی خوب تر را تشکیل می دهند.

شما همچنین می خواهید پیدا کردن چی شارژ در حد معمول آیفون استاندارد 7.5 w و قابلیت شارژ سریع در 18w – این است که اگر شما پوسته کمی بیشتر برای سریع تر وصل است. رتبه IP67 برای آب و گرد و غبار مقاومت است که در اینجا بیش از حد.

در داخل آی فون SE 2 شما در پیدا کردن همان A13 مصنوعی به عنوان آی فون 11 Pro و همان iOS نرم افزار 13. این احساس فقط به عنوان سریع و باید کامل سیستم عامل iOS به روز رسانی برای سال آمده است.

iPhone XS and iPhone XS Max on table

4. آیفون XS و آیفون XS Max

هنوز مجری قدرتمند

مزایا:

  • فوق العاده صفحه نمایش
  • عملکرد قوی
  • چهره ID همچنان بهترین در تشخیص چهره

منفی:

  • گران
  • iOS را ندارد بسیاری از حداکثر صفحه نمایش بزرگتر
  • شارژر سریع شامل نمی شود

2018 گل سرسبد دو آی فون, آی فون XS و XS حداکثر دیگر فروخته شده توسط اپل. با این حال شما هنوز هم پیدا کردن آنها را در حمل قفسه ها باقی می ماند و خوب میدارد اگر آنها در تخفیف.

هر دو ورزش شارپ, رنگارنگ, Dolby Vision-قابلیت OLED فوق العاده شبکیه چشم صفحه نمایش به علاوه قدرتمند A12 Bionic چیپ ست و 4GB RAM, تأمین انرژی, همه چیز در داخل. نیز وجود دارد یک TrueDepth سنسور برای هر دو سریع چهره ID آنلاک و Animoji. از نظر دوربین وجود دارد فوق العاده دوگانه 12 مگاپیکسلی با دو OIS در پشت.

آیفون XS است برای کسانی که می خواهند بهترین امکانات با همان شکل به عنوان عامل آیفون X در حالی که بزرگتر آیفون XS حداکثر معاوضه یک 5.8 اینچ صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچ پنل که ایده آل برای بهره گیری از رسانه ها و بازی بر روی بروید.

iPhone XR

5. آیفون XR

بهترین ارزش آیفون

مزایا:

  • عمر باتری بزرگ
  • XS امکانات را برای پول کمتر
  • کارایی فوق العاده
  • بسیار قادر به دوربین

منفی:

  • بدون شارژر سریع شامل
  • خواهد بود بیش از حد بزرگ برای برخی از

با راه اندازی آی فون 11, آی فون XR دیده است قیمت آن را کاهش دهد. اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از آی فون مقرون به صرفه است که هنوز هم خرید قوی با عملکرد XS سپس این می ماند یک انتخاب بزرگ است.

آن را با استفاده از همان قوی اپل A12 Bionic پردازنده به عنوان XS اجرا می شود همان نسخه از سیستم عامل iOS (که iOS 13) و ورزش همان اصلی 12 مگاپیکسلی OIS-حمایت دوربین. تفاوت در جای دیگر: آن 6.1 اینچ صفحه نمایش شبکیه چشم مایع ال سی دی نیست و کاملا به دستگیری به عنوان HDR-قابلیت نورتاب از XS خط اما این هیچ دولا دولا راه رفتن یا نه. اندازه نیز به معنی آن می رسد خشنود وسط زمین بین دو نفر دیگر اپل که در راه اندازی 2019.

آلومینیوم-قاب شیشه ای-حمایت طراحی و پشتیبانی از شارژ بی سیم, IP67 گواهی گرد و غبار و مقاومت در برابر آب می آید و آن را در یک میزبان از رنگ: سیاه و سفید, آبی, مرجان زرد و محصول:قرمز (با نام مستعار قرمز).

تمدید نمایش به معنی Touch ID رفته به طور کامل و به عنوان صفحه نمایش را نشان میدهد شکاف چهره ID در حال حاضر سوپ du jour ارائه امن تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه خود را تصدیق معاملات و زمانی که messing اطراف با Animoji و جدید Memoji ویژگی های.

iPhone 8 front

6. آی فون به علاوه 8

در حال حاضر حتی ارزان تر

مزایا:

  • بلندگوهای بزرگ
  • صفحه نمایش بزرگ
  • عمر باتری قوی

منفی:

  • بسیار بزرگ
  • خسته کننده طراحی

آیفون 8 به همراه ندارد به عنوان هیجان انگیز به عنوان آی فون 11 و یا حتی آی فون XR اما هنوز هم یک انتخاب خوب اگر شما می خواهید چیزی آشنا است.

این A11 مصنوعی CPU باعث می شود این دستگاه یکی از سریع ترین گوشی های وجود دارد خارج وجود دارد و آن 12 مگاپیکسل دوربین بیشتر اشباع شده و رنگارنگ عکس از قبلی به علاوه.

شیشه عقب اجازه می دهد تا برای چی شارژ بی سیم, اگر چه یک پد نمی آید در جعبه. به علاوه صفحه نمایش از مزایای اپل TrueTone tech – تنظیم دمای رنگ بسته به اطراف نور است. هنوز هم ارزشمند است.

به منظور اطمینان از تلفن ما احکام هستند و معتبر ما مطمئن شوید که هر گوشی را بررسی می کنیم می رود از طریق یک فرآیند دقیق از تست به ما کمک می کند را به طور کامل مطلع توصیه. ما با استفاده از ترکیبی از دنیای واقعی و معیار رهبری تست با استفاده از یک شماره از صنعت ابزار استاندارد.

این به این معنی است که ما تست همه چیز از عمر باتری و عملکرد پردازنده در طیف گسترده ای از وظایف روزمره راست به تماس با کیفیت و کالیبراسیون صفحه نمایش.

مهم تر از همه چون گوشی های بیش از فقط یک مجموعه از مشخصات کارایی ما را به این گوشی و استفاده از آنها به عنوان خود ما بیش از یک دوره طولانی با آنها زندگی می کنند به یاد خصلت خود را و کشف هر گونه پنهان مسائل. یافتن پست های بیشتر در مورد چگونگی تست گوشی های.

و اگر شما هنوز هم به دنبال یک تلفن و تصمیم گرفته اند که اپل خط نیست شاید برای شما مناسب است, نگاهی به ما گسترده تر راهنمای بهترین گوشی های تلفن همراه و یا راهنماهای ما به شرح زیر است:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن