PS5 بازی به نمایش گذاشت در "آینده از بازی" رویداد هفته آینده

سونی تایید کرده است از آن خواهد شد برگزاری دیجیتال, رویداد در هفته آینده به نمایش گذاشتن تعدادی از بازی های آی

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

سونی تایید کرده است از آن خواهد شد برگزاری دیجیتال, رویداد در هفته آینده به نمایش گذاشتن تعدادی از بازی های آینده به آن نسل بعدی کنسول.

این جریان شده است شایعه برای یک تعداد هفته و در حال حاضر سونی در نهایت تایید به Gamesindustry.<url> که آن را بلند کردن درب در کاتالوگ آن از PS5 عناوین در کمتر از یک هفته زمان.

برگزار خواهد شد در روز دوشنبه, ژوئن 4th, در 1pm PT/9pm BST و خواهد شد از ویژگی های تقریبا یک ساعت از فیلم از بازی های آینده برنامه ریزی شده برای نسل بعدی کنسول. ما به احتمال زیاد می تواند انتظار جامد مخلوط انحصاری و شخص ثالث تلاش های بسیاری که هرگز قبل از دیده شده است.

پلی استیشن مدیر عامل Jim Ryan در لمس رویداد در مصاحبه اخیر خود صحبت کردن در مورد چگونه سونی در تلاش است برای تولید مواد مخدره در غیاب E3, Gamescom و سنتی دیگر حوادث در بازی های تقویم.

"بدیهی است که این نشان می دهد که آیا آن را GDC, PAX, E3, Gamecom... همه آنها از بین رفته اند" رایان گفت. "ما مجبور به زندگی در یک جهان که در آن خاص که اکسیژن در دسترس نیست به این صنعت است. آن را در دسترس برای پلی استیشن یا هر کس دیگری."

"ما فقط باید آمد تا با راه هایی برای برقراری ارتباط آنچه ما انجام می دهیم و سعی کنید و ایجاد همان سطح آدرنالین و هیجان buzz که ما با هزاران نفر از مردم در یک سالن در لس آنجلس. و انجام است که به نحوی از راه دور."

رایان در ادامه به تایید می کنند که "این بخشی از مجموعه ما را از PS5 به روز رسانی و مطمئن پس از هفته آینده ویترین ما هنوز بسیار برای به اشتراک گذاشتن با شما." بنابراین ما می توانیم به احتمال زیاد انتظار یک سری از دیجیتال حوادث مانند این منجر به کنسول راه اندازی.

او همچنین اطمینان داد که پلی استیشن 5 راه اندازی خواهد شد این تعطیلات و همه از آن برنامه های تولید چه می شود که نرم افزار یا سخت افزار در برنامه بدون انتظار به تاخیر می اندازد. هنوز معلوم نیست که آیا عرضه کوچکتر خواهد بود با توجه به Covid-19 عوارض, اما آن را یک امداد به شنیدن این کنسول هنوز در راه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن