سامسونگ می تواند خندق کوالکام در گلکسی S21

برای سال, سامسونگ گل سرسبد گوشی های هوشمند آمده اند در هر یک از کوالکام یا اگزینوس نوع بسته به بازار آن است که

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

برای سال, سامسونگ گل سرسبد گوشی های هوشمند آمده اند در هر یک از کوالکام یا اگزینوس نوع بسته به بازار آن است که به فروش می رسد. با توجه به یک شایعه به نظر می رسد که سامسونگ می تواند فرار از کوالکام به چیپست برای آن 2021 Galaxy S21 گوشی و می تواند به جای تکیه بر خود چیپست Exynos.

تبلیغات

به همین دلیل سامسونگ می تواند ساخت سوئیچ دلایل متعددی وجود دارد. یکی از دلایل آن هزینه شده است که در آن شایعه شده که Qualcomm Snapdragon 875 خواهد شد گران تر از Snapdragon 865 که بدان معنی است که سامسونگ هم به افزایش قیمت خود گوشی و یا مایل به گرفتن یک کوچکتر در حاشیه های همراه آن را به فروش می رساند.

در مرحله دوم, و این فقط حدس و گمان شاید سامسونگ به دنبال یک صفحه از اپل کتاب. اپل شده است و با تکیه بر خود چیپست برای سال به نقطه جایی که آنها ایجاد کرده ایم آن را به اندازه کافی قدرتمند به جای اینتل پردازنده در رایانه های خود را. شاید سامسونگ نیز امیدوار به رسیدن به چیزی مشابه.

که می شود گفت, سامسونگ چیپست Exynos که در واقع اخذ شده است و نه رپ بد در طول سال که در آن کسانی که خود را Exynos گوشی پیدا کرده اند که آنها انجام نمی کاملا به عنوان به خوبی به عنوان Snapdragon انواع. این را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما احتمالا باید صبر کنید کاملا در حالی که قبل از ما رسمی جزئیات.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره کوالکام و سامسونگ. منبع: phonearena



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن