Apple Removes Fortnite from The App Store

Fortnite was launched on iOS a while ago and it has been a huge money maker for Apple, where the game was said

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
Fortnite was launched on iOS a while ago and it has been a huge money maker for Apple, where the game was said to be earning as much as $2 million a day from in-app purchases. ما می گویند این یک پول ساز برای اپل است زیرا این شرکت طول می کشد 30٪ کاهش از فروش در برنامه, به این معنی که برای تقریبا انجام هیچ چیز, اپل درآمد حدود 600,000 دلار در روز از Fornite به تنهایی.
تبلیغات

طبیعتاً این به خوبی با توسعه دهنده فورتنیت، اپیک، که به تازگی تصمیم گرفته بود که این کار ایده خوبی برای راه اندازی پرداخت مستقیم در داخل فورتنیت باشد، جایی که فروش ارز در بازی خود، V-Bucks، را با نرخ ارزان تری نسبت به خرید آن با استفاده از سیستم خرید در برنامه اپل قیمت گذاری کرده اند. متاسفانه، این اپل که از آن زمان بازی را از فروشگاه App حذف کرده است ناراحت است.

در بیانیه ای که به MacRumors داده شده بود، اپل گفت: "امروز، بازی های حماسی گام تاسف بار نقض دستورالعمل های فروشگاه App است که به همان اندازه به هر توسعه دهنده اعمال می شود و طراحی شده برای حفظ فروشگاه امن برای کاربران ما. در نتیجه برنامه Fortnite آنها از فروشگاه حذف شده است. Epic یک ویژگی را در برنامه اش فعال کرد که توسط اپل بررسی یا تأیید نشده بود، و آنها این کار را با قصد صریح نقض دستورالعمل های App Store در مورد پرداخت های داخل برنامه ای که برای هر توسعه دهنده ای که کالا یا خدمات دیجیتال یرای فروش می کند، انجام می دهند.»

با این حال ، به نظر می رسد که این می تواند طرح حماسه در تمام طول ، چرا که شرکت از آن زمان به طرح دعوی در برابر اپل که ما تصور می کنیم طرح شرکت برای برجسته کردن "مهار غیر معقول و غیر قانونی اپل به طور کامل انحصار هر دو بازار". حماسه تنها شرکت یکه با قطع 30 درصدی اپل مشکل ساز نیست، جایی که در گذشته، اسپارکیفه نیز نارضایتی خود را اعلام کرده بود، در حالی که دیگران یمثل آمازون خریدهای داخل برنامه را کاملاً غیرفعال کرده اند.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, حماسه, فورتنیت نبرد رویال, iOS و حقوقی. منبع: شایعات مک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن