مایکروسافت ویندوز 10 ممکن است تنها وارد 2021

مایکروسافت در حال کار بر روی یک نسخه جدید از ویندوز 10 را در قالب ویندوز 10X. بنابراین سوال این است که زمانی ک

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

مایکروسافت در حال کار بر روی یک نسخه جدید از ویندوز 10 را در قالب ویندوز 10X. بنابراین سوال این است که زمانی که نسخه جدید منتشر می شود? اگر شما امیدوار بودند برای دیدن آن تا پایان 2020, شما ممکن است نا امید شود چرا که با توجه به یک گزارش از ZDNet به نظر می رسد که ویندوز 10X تنها پس از رسیدن در بهار 2021.

تبلیغات

برای کسانی که ناآشنا هستند, ویندوز, 10X در اصل طراحی شده به هدف قرار دادن دو صفحه نمایش دستگاه های مانند مایکروسافت Surface Neo. اما در اوایل سال جاری گزارش شد که مایکروسافت در حال تغییر تمرکز خود را به جایی که آنها خواهد شد با تمرکز بیشتر بر روی صفحه نمایش تک دستگاه برای اولین بار به جای دو صفحه نمایش هستند.

به گفته ZDNet گزارش به نظر می رسد که این دو صفحه نمایش نسخه ویندوز 10X می تواند با تاخیر و حتی بیشتر که آن را تنها خواهد شد در آینده 2022. این صفحه نمایش تک نسخه ای از ویندوز 10X نیز لزوما در دسترس برای کاربران به طور منظم آن را به عنوان ظاهرا تمرکز بیشتر بر روی کسب و کار و آموزش کاربران است.

مایکروسافت هنوز به تایید هر یک از این پس آن را با یک دانه نمک اما جالب است که با وجود مایکروسافت فشار برای دو صفحه نمایش دستگاه های مانند سطح Neo و سطح اواز یا موسیقی دو نفری که دو صفحه نمایش نسخه ویندوز 10X می تواند به تاخیر افتاد با طول قابل توجهی از زمان.

در زمینه کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ویندوز و ویندوز 10. منبع: zdnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن