شیکاگو در حال حاضر نیاز به تحویل مواد غذایی شرکت ها باید شفاف تر با هزینه های

در حالی که خدمات تحویل غذا نیست دقیقا در حال حاضر که بسیاری از جهان است که در مستند چنین کسب و کار تبدیل شده ا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399
در حالی که خدمات تحویل غذا نیست دقیقا در حال حاضر که بسیاری از جهان است که در مستند چنین کسب و کار تبدیل شده اند و مهم تر از همیشه. با این حال وجود دارد برخی از رستوران ها و کسب و کار که در حال مقاومت در برابر استفاده از خدمات تحویل مواد غذایی به سادگی دلیل آن در واقع به پایان می رسد تا ساخت آنها از دست دادن پول.
تبلیغات

دلیل این است که معمولا این خدمات تحویل در نهایت گرفتن یک برش از کل منظور است که بدان معنی است که مگر اینکه رستوران اتهام نشانه گذاری در قیمت های خود را برای پوشش این برش آنها در واقع تا پایان ساخت کمتر است. آن را واضح تر به مشتریان که مقدار رستوران در حال ساخت (و یا از دست دادن) شهر شیکاگو خواهد بود اجرای یک قانون جدید که نشان می دهد چقدر یک رستوران است پرداخت خدمات تحویل مواد غذایی در هنگام استفاده از مواد غذایی تحویل نرم افزار.

این به این معنی است که زمان بعدی شما با استفاده از مواد غذایی تحویل برنامه به سفارش مواد غذایی خود را, شما باید یک جزء به جزء تفکیک از همه چیز, از جمله هزینه تحویل راهنمایی و مالیات و همچنین چقدر در حال پرداخت شده به شرکت است که ارائه مواد غذایی خود را. این قانون است که انتظار می رود به اثر آمده در 22 مارس و اعمال خواهد شد و نه فقط به برنامه های تلفن همراه, اما همچنین به وب سایت های که ارائه خدمات تحویل.

با توجه به شهردار شیکاگو لری پلیسی "با ارائه به مشتریان با شفافیت بیشتر زمانی که آنها با استفاده از این خدمات تحویل ما بیشتر می توانید اطمینان حاصل شود نه تنها عادلانه شیوه های کسب و کار برای رستوران ما بلکه حفظ نوآوری ضروری است که برای این صنعت است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی است. منبع: chicago.gov



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن