خودرو-تعویض و مکانی صوتی آمدن به AirPod earbuds

در WWDC اپل اعلام کرده است برخی از ویژگی های آینده به آن AirPods درست محدوده های بی سیم از جمله حمایت همهجانبه

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

در WWDC اپل اعلام کرده است برخی از ویژگی های آینده به آن AirPods درست محدوده های بی سیم از جمله حمایت همهجانبه Dolby Atmos صوتی

WWDC در حال حاضر در جریان است و اپل اعلام کرده است یک زن و شوهر از ویژگی های جدید است که به برخی از ارزش افزوده به آن موجود AirPods بی سیم earbud محدوده.

AirPods خودکار سوئیچینگ

برای اولین بار است که AirPods در حال حاضر پشتیبانی به طور خودکار سوئیچینگ بین مرتبط iCloud دستگاه. این بدان معناست که شما می توانید شروع به کار بر روی مک بوک خود را و اگر شما تصمیم به تماشای برخی از تلویزیون اپل+ اپل این AirPods به طور خودکار پرش به دستگاه بعدی بدون پوشنده داشتن جسمی اتصال/همگام سازی است که به جای بسیار خوب در شما در اکوسیستم های iOS است.

AirPods طرفدار های فضایی

هیجان انگیز تر است, اطلاعیه های فضایی برای AirPods Pro. با این AirPods Pro قادر خواهید بود به التماس کردن به یک تجربه صوتی شبیه به آنچه که شما می خواهم از یک فیلم و تئاتر است. با استفاده از ترکیبی از الگوریتم ها و شتاب سنج/ژیروسکوپ در دستگاه های iOS فضایی صوتی نیز قادر را به حساب زمانی که مردم حرکت سر خود را و یا در iOS دستگاه را به حساب که در آن صدا باید عرض صوتی نیمکره. فضایی صوتی را پشتیبانی soundtracks در 5.1, 7.1 و مبتنی بر شیئی صوتی Dolby Atmos.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب