راه اندازی یک جدید آندروید 11 تلفن خواهد شد به مراتب آسان تر – در اینجا به همین دلیل

راه اندازی یک نام تجاری جدید گوشی های هوشمند آندروید می تواند تمام روز تلاش با توجه به نیاز به ورود به تمام بر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

راه اندازی یک نام تجاری جدید گوشی های هوشمند آندروید می تواند تمام روز تلاش با توجه به نیاز به ورود به تمام برنامه های مورد علاقه خود را و خدمات است.

خوشبختانه اندروید, 11 خواهد شد یک راه طولانی به سوی تغییر است. گوگل با معرفی یک API جدید برای توسعه دهندگان تماس بلوک فروشگاه که اطمینان حاصل شود نشانه برای ورود به سیستم ذخیره شده از طریق ابر پشتیبان گیری.

از ویژگی های است که در روح شبیه به اپل iCloud Keychain از ویژگی های که باعث می شود ورود به برنامه در iOS مطلق doddle.

گوگل توضیح می دهد که این ویژگی در یک ویدیوی جدید منتشر شده برای توسعه دهندگان امروز. اساسا اگر این ویژگی فعال باشد این برنامه ایجاد خواهد شد احراز هویت رمز با پایان به پایان رمزگذاری برای کاربران از برنامه که خواهد شد به صورت محلی ذخیره شده بر روی گوشی.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

اگر کاربران تا گوشی خود را از طریق حساب گوگل خود را که اطلاعات به طور خودکار در دسترس کاربران زمانی که آنها راه اندازی یک گوشی جدید از آن نسخه پشتیبان تهیه و یا با استفاده از یک دستگاه به دستگاه انتقال دهید.

که باید معنی کاربران را به طور خودکار به سیستم وارد شده به نرم افزار اولین بار که آن را باز کنید به این دلیل که توسعه دهنده می تواند درخواست رمز بدون کاربر نیاز به دیدن یک صفحه نمایش اضافی. که قطعا ضربان تلاش برای به یاد همه مشخصات کاربری خود را برای هر برنامه شما نصب می شود.

از ویژگی های جدید خواهد شد نیاز به توسعه دهندگان برای ساخت این ویژگی به برنامه های خود را, اما با توجه به تعامل با برنامه های می تواند تهدید توسط یک کاربر که نمی خواهند به صرف زمان بیش از حد در تلاش برای کشف کردن چگونه می توانید به نرم افزار ما انتظار ترین سامانه رویدادهای گسسته به استقبال این ابزار است.

گوگل می گوید این ویژگی نمی خواهد نیاز کاربران را به حرکت اضافی رضایت مکانیزم به منظور استفاده از این ویژگی. آن را نیز به معنای توسعه دهنده نرم افزار به خودی خود نمی خواهد که برای ذخیره رمز عبور کاربر. شما می توانید ببینید گوگل توضیح بلوک فروشگاه API در ویدیو زیر (از طریق Android Police) از حدود 5:40.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن