خرید و فروش اکانت اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام پارس اینستاگرام با عقد قراردادی رسمی شما را به خرید اکانت اینستاگرام دعوت می کند. شما می

توسط POSHTIBANNEWS در 15 فروردین 1400

خرید پیج اینستاگرام

پارس اینستاگرام با عقد قراردادی رسمی شما را به خرید اکانت اینستاگرام دعوت می کند. شما می توانید بهترین حساب های اینستاگرام را با ما داشته باشید و می توانید سالها در شب سفر کنید. اگر این را دنبال کنید ، به شما خواهیم گفت که چرا خرید یک پیج اینستاگرام می تواند تأثیر بسزایی در راه اندازی و فروش محصولات یا خدمات برای توسعه تجارت شما داشته باشد. ما حساب اینستاگرام را به صورت قرارداد شرکت تحویل خواهیم داد و در صورت تمایل می توانید از بسته های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کرده و با تعهد فروش ما تعداد فالوئرها را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا ببینید درباره خرید پیج اینستاگرام چه چیزهایی باید بدانید. پارس کامره هر روز تجربه خود را در خرید و فروش پیج های اینستاگرام برای عزیزان به اشتراک می گذارد. لطفا این نکات را بخوانید

https://parsinsta.ir/

مزایای خرید اکانت اینستاگرام

خوب ، س isال این است که این خرید حساب چقدر مهم است و چرا باید به فکر سرمایه گذاری در آن باشیم. تبلیغات ابعاد مختلفی دارند که یکی از آنها با نوسازی روش های تبلیغاتی به پایان می رسد. امروز طبق آمار باید 33٪ از تأثیر تبلیغات در دنیای تبلیغات آنلاین را دنبال کنیم. تبلیغات اینترنتی می تواند به شکل وب سایت ، بازاریابی دیجیتال و وبلاگ نویسان باشد. فقط به اینستاگرام نگاه کنید و ببینید که دنیای اینستاگرام ترکیبی از محیط کار و اجتماعی است و به همین دلیل وجود یک پیج اینستاگرام می تواند شما را به مردم نزدیک کند. اما اگر یک حساب پربازدید بخرید چه می کنید؟ !!! مطمئناً از مزایای زیر لذت خواهید برد:

هدف از خرید اکانت اینستاگرام

این واقعیت که ما به شما پیشنهاد می دهیم از تبلیغات برای فروش حساب اینستاگرام پارس کامره خود استفاده کنید ، تنها به دلیل فرصتی است که این شبکه اجتماعی پربازدید در جهان امروز به ما داده است. ویژگی هایی مانند:

 

راه اندازی و استفاده از آن آسان و رایگان است

اینستاگرام منبع باز و کاملاً رایگان برای استفاده است

دسترسی 24 ساعته رابط کاربری شما

دسترسی کامل به انتشار یا حذف محتوا در یک پیج شخصی

محیط گرافیکی منحصر به فرد و در هر نسخه جدید به روز می شود

بسیاری از ویژگی ها به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان خود را بیشتر کنید ، مانند پست ها ، نظرات ، پسندیدن ها ، داستان ها ، تبلیغات مستقیم ، حرفه ای و تبلیغ پست ها و غیره.

شما نیازی به شارژ و پرداخت هیچ گونه هزینه سالانه یا ماهیانه ندارید

امکاناتی مانند ارسال پست های موقت

امکان محدود کردن کاربران و دسترسی به شما

فرصتی برای پیج شخصی برای امنیت و حفظ حریم خصوصی

امنیت بسیار بالا و روش های مختلف برای بازیابی حساب های هک شده

توجه: ما سایت را با تعهد فروش و قرارداد کتبی تبلیغ می کنیم س: شما می توانید به عنوان افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعال هستند با ما تماس بگیرید. با خیال راحت تبلیغات فروش حساب اینستاگرام ما را دنبال کنید و فقط به کسب درآمد کوتاه مدت از اینستاگرام فکر کنید.

چرا باید یک پیج اینستاگرام از ما بخریم

خوب ، مسلماً ، با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام یا سایر کاربران شبکه های اجتماعی ، بازار کلاهبرداری مجازی نیز همزمان افزایش می یابد و ما نمی توانیم بعد از هر تبلیغ پیج اینستاگرام بخریم یا فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهیم. پلیس FATA بارها و بارها گزارش داده است که برخی از کلاهبرداران اقدام به فروش پیج های جعلی کرده اند ، اما این بازار کلاهبرداری هنوز داغ است و بیشتر کسانی که حساب شما را خالی می کنند یا شما را گمراه می کنند تا پیروان یا نام کاربری و ما را افزایش دهید. گذرواژه هایی که دریافت می کنند قابل تشخیص نیستند. مراقبت از حساب شخصی امروز با افزایش اعتبار در آن حساب کار دشواری است. در همین راستا ، پارس کامره مزایای زیر را برای پیروی از قانونی ترین روش خرید در نظر می گیرد

مراحل قانونی فروش اکانت اینستاگرام

 1. تجزیه و تحلیل پیج های توسط کارشناسان شرکت

کلیه پیروان قبل از فروش توسط شرکت بررسی شدند

آمار تقریبی پیروان جعلی و واقعی و برآورد تعداد لایک یا برداشت از هر پست در روز

پیج های را دسته بندی کرده و بهترین پیج کاربردی را برای شروع انتخاب کنید

تمام موارد استفاده و مجوزهای لازم برای ایجاد قرارداد فروش پیج اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کنید

2. تنظیم قرارداد توسط شرکت

همانطور که گفتیم ، به دلیل کلاهبرداری های فوق در آمار فروش حساب های اینستاگرام ، باید قراردادی برای فروشنده و خریدار ایجاد شود تا مفاد قانونی روند خرید و فروش قوانین مجازی را تأیید کند.

3. پشتیبانی و تبلیغات در اینستاگرام

به خود شما بستگی دارد ما می توانیم حساب شما را با تعهد در فروش محصول و ارائه خدمات و مارک تجاری ، مسئولیت کامل پروژه طراحی شما با سقف درآمد احتمالی و همکاری مستمر تضمین کنیم.

واگرایی با یکدیگر

 

گرافیک برای حرکت و انیمیشن ایجاد کنید

یک تیزر حرفه ای با بلندگوهای برجسته ایجاد کنید

برگزاری رویدادها و سمینارها بصورت آفلاین

عکاسی صنعتی و مدل سازی محصول

تبلیغات و برند سازی در فضای مجازی

تیزر در شبکه های ملی

تولید محتوای ویدیویی در فضای مجازی

حساب اینستاگرام خود را هنگامی که می خواهید بفروشید بفروشید

اما در این راستا ، اینستاگرام راه های بازیابی حساب شما را تعیین می کند و به همین دلیل ، اگر هرگونه تبلیغات برای فروش پیج اینستاگرام را دنبال کنید ، قرارداد شرکت ما بین شما تسویه می شود. و این چه معنایی داره؟ !!!!!

 

چرا برای خرید پیج اینستاگرام قرارداد لازم است؟

تصور کنید در حال خرید پیج اینستاگرام هستید

خوب ، مطمئناً شما از مدیر می خواهید همه حساب های استفاده شده را برای شما ارسال کند

مدیر همچنین کاربران را طبق فروش معمول در پیج اینستاگرام ارسال می کند

اما اگر قصد فریبنده باشد.

لحظه های مهم هنگام خرید و فروش پیج اینستاگرام

امنیت هنگام خرید و فروش پیج اینستاگرام

اخیراً یک مشتری آمده و می خواهد یک پیج در اینستاگرام بفروشد. وی پس از مشاوره رایگان با وی و تعیین قیمت پیج ، اخطارهایی را درباره نکات امنیتی هنگام خرید و فروش دریافت کرد و اینکه خریدار هنگام فروش پیج در اینستاگرام چه عواملی را باید در نظر بگیرد. اما آنها پس از تماس تلفنی ، تبلیغات دیواری را نقل کردند و خواستند حساب اینستاگرام خود را به شخص ناشناسی بفروشند. اما پس از مبادله رمز عبور بین او و خریدار ، متوجه شد که خریدار قصد تقلب و حساب را از دسترس او خارج کرده است. در نتیجه ، فروشنده حساب خود را از دست داد و دیگر کاری از دست ما بر نمی آمد. هنگام خرید و فروش p اینستاگرام ، باید نکاتی را در نظر داشته باشید که متأسفانه فروشنده به آنها احترام نگذاشته است. او پیج خود را برای همیشه از دست داد. مهمترین نقاط فروش پیج اینستاگرام برای افرادی که وب سایت ندارند و پروژه های مورد علاقه سایت را ندارند. ما هم دنبال می کنیم

روش صحیح خرید پیج اینستاگرام

چند مورد مهم وجود دارد که می توانید برای خرید یا فروش یک پیج کاملاً امن اینستاگرام انجام دهید

 

پیج ایمیل معتبر است

اگر به ایمیل در اینستاگرام دسترسی ندارید ، لازم نیست قبل از دریافت وجه ، رمز عبور را در پیج خریدار بدهید.

 

زیرا اگر خریدار قصد سو abuseاستفاده داشته باشد ، ممکن است مالکیت ایمیل دوم را تغییر دهد

 

چگونه می دانیم ایمیل اصلی در اینستاگرام چیست؟

اگر مطمئن نیستید که ایمیل شما ایمیل اصلی در پیج اینستاگرام شما است ، توجه داشته باشید که تغییر ایمیل اکنون تأیید ایمیل اصلی را دشوار می کند. اما برای درخواست ایمیل اصلی می توانید از نسخه های قدیمی اینستاگرام استفاده کنید.

 

چگونه می توانیم بفهمیم ایمیل در اینستاگرام چیست؟

اگر چندین آدرس Gmail دارید و ایمیل مرتبط با حساب فعلی خود را فراموش کرده اید و نمی توانید وارد حساب خود شوید و در خرید یا فروش پیج اینستاگرام مشکل دارید ، می توانید چند مرحله ساده را دنبال کنید تا آدرس را ببینید. آدرس ایمیل پیج برای درخواست ایمیل Instagram فعال است:

 

(این کار را می توانید به سرعت از طریق وب سایت یا برنامه اینستاگرام انجام دهید)

 

برای کار با وب سایت ، کافی است:

ابتدا به سایت اینستاگرام مراجعه کنید

 

پس از بازدید از سایت از شما خواسته می شود تا با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود خود حساب خود را وارد کنید

 

در این مرحله ، روی گزینه فراموش کردن رمز عبور یا رمز فراموش شده کلیک کنید ، این باعث می شود اینستاگرام به پیج مناسب هدایت شود.

 

در پیج بعدی ، اینستاگرام از شما می خواهد که یکی از گزینه ها را وارد کنید: آدرس ایمیل ، شماره تماس یا پیج دیگری که با همان ایمیل دوم تنظیم شده است.

 

با وارد کردن هر یک از این 3 گزینه ، اگر یک پیج در اینستاگرام داشته باشید ، برای شما یک لینک تنظیم مجدد رمز عبور به همان گزارش ارسال می کند.

 

نام کاربری خود را در این قسمت وارد کنید تا از آدرس ایمیل اصلی حساب اینستاگرام خود مطلع شوید.

 

با وارد کردن نام کاربری اینستاگرام ، لینک بازگشت را به ایمیل موجود در پیج فعلی ارسال می کند.

 

هنگامی که از برنامه اینستاگرام در تلفن همراه خود استفاده می کنید ، پیوند تنظیم مجدد رمز عبور را با همان مراحل در محیط ورود به سیستم اینستاگرام به پیج صندوق پستی اصلی حساب ارسال می کند. (همانطور که در زیر نشان داده شده است)

کارهایی که باید بعد از خرید پیج اینستاگرام انجام دهید

بسیاری از مشکلاتی که با خریدار پیج اینستاگرام بوجود می آید اندکی پس از خرید پیج است. به این ترتیب او ناگهان متوجه می شود که از پیج برداشته شده و دیگر دسترسی لازم برای ورود به پیج را ندارد. خوب چه کار کنیم؟ !!! آیا راهی برای دسترسی به پیج برای همیشه وجود دارد و مالک قبلی پیج نمی تواند از پروتکل های امنیتی سو abuse استفاده کند؟ !! به نکاتی که پارس کامره به شما می گوید بسیار دقت کنید ، بنابراین هنگام خرید اکانت اینستاگرام می توانید آن را کاملاً ایمن نگه دارید. مهمترین کارهایی که باید بعد از خرید اکانت اینستاگرام انجام دهید:

 

رمز ورود پیج را به محض خرید آن تغییر دهید

سپس شماره تلفن و آدرس ایمیل را با یک شماره تماس و یک آدرس ایمیل معتبر جایگزین کنید

سپس به برگه امنیتی برگه تنظیمات بروید و اگر تأیید صحت دو مرحله ای روشن است ، آن را خاموش کنید

سپس تأیید صحت دو مرحله ای شماره تلفن خود را روشن کنید

اقدامات امنیتی فوق العاده پس از خرید اکانت اینستاگرام

 ممکن است وقتی ایمیل را تغییر می دهید ، نامه ای مبنی بر تغییر آدرس ایمیل به ایمیل دیگر برای مالک قبلی ارسال شود. در این حالت ، مالک قبلی آدرس ایمیل جدیدی دارد و ممکن است بتواند درخواست ها را با آدرس ایمیل به اینستاگرام ارسال کند و حساب خود را بازیابی کند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که مالک قبلی حساب خریداری شده هیچ نشانی از آدرس ایمیل جدید اینستاگرام ندارد. بنابراین برای امنیت بیشتر ، ایمیل دیگری ایجاد کنید و ایمیل حساب را از ایمیلی که تغییر داده اید به ایمیل سوم ایجاد کنید. (با این وجود ، پس از خرید پیج اینستاگرام ، دو ایمیل ایجاد خواهید کرد)

 

و آخرین نکته برای حساب هایی که با قیمت بالایی خریداری می شوند ، قرار دادن آن در حالت دسی بل برای مدت یک هفته پس از خرید حساب اینستاگرام خود است. این کار زمانی را که مالک قبلی می تواند درخواست اینستاگرام داشته باشد از مالک قبلی محروم می کند.

 

در آخر ، شناسه پیج را تغییر دهید

 

توجه: ممکن است پس از تغییر ایمیل اینستاگرام خود ، ایمیلی از اینستاگرام دریافت کنید که از شما می خواهد ایمیل خود را تأیید کنید. این ایمیل می تواند چندین بار ارسال شود. تا زمانی که این ایمیل را دریافت می کنید ، این کار را انجام دهید

 

نکته: پس از خرید پیج اینستاگرام ، سعی کنید با فروشنده در تماس باشید. گاهی اوقات ، به دلایل امنیتی اینستاگرام ، وقتی می خواهید پیج فهرست را برای شخص ثالث ارسال کنید ، اینستاگرام دوباره به صاحب اصلی پیج یادآوری می کند و با وارد کردن کدی که به ایمیل مالک یا شماره تماس اولیه مالک می فرستد ، از شما می خواهد که فعالیت را ادامه دهید. در پیج (توصیه می کنیم پس از خرید حساب اینستاگرام خود حداکثر تا 3 ماه از فروش یا انتقال مالکیت پیج خودداری کنید.)

 

حساب را بر حسب دسی بل بازیابی کنید

قیمت پیج اینستاگرام

نکاتی وجود دارد که باید در مورد قیمت صورتحساب هایی که به ما پیشنهاد می دهید بدانید. ما به عنوان خریدار یک پیج اینستاگرام موظف هستیم این مشاوره را به شما مدیران عزیز و خریداران حساب ارائه دهیم تا پس از فروش با مشکلی مواجه نشوید و دیگر بازگشتی نداشته باشید. تجربه ما و تجربه ای که در هنگام خرید و فروش پیج اینستاگرام به دست آورده ایم ، اکنون گران قیمت شما را ارائه می دهیم تا بتوانیم تصمیم درستی برای خرید حساب مورد نظر و محاسبه قیمت پیج اینستاگرام بگیریم. من لیستی از قیمت واقعی خرید در اینستاگرام آماده کرده ام و به مرور زمان این لیست را به روز می کنم

پیج اینستاگرام را به صورت حضوری بخرید

به دنبال مطالب فوق ، که موضوع جلب اعتماد خریداران اینستاگرام را مطرح کرده است ، فروشنده حساب اینستاگرام باید توجه داشته باشد که به صورت مجازی و شخصی سعی در فروش اکانت با فالوورهای بالا و ریچ بالا نداشته باشد. پارس کامره خریدهای حضوری برای همه فروشندگان در اینستاگرام با پیج های واقعی با تعداد زیادی فالوور دارد. برای خرید حضوری پیج خود بدون توجه به مکانی که در تهران هستید می توانید با ما هماهنگی لازم را داشته باشید.

پیج های جعلی خرید شخصی ندارند

پیج های واقعی زیر 20 سال به صورت حضوری خرید نمی کنند

برای خرید حضوری ، باید یک شماره تماس ثابت برای ما ارسال کنید

تصویر کارت ملی فروشنده نیز باید برای ما ارسال شود تا شخصاً خرید سایت را هماهنگ کند

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن