تاتنهام مقابل اورتون زنده جریان: کانال, راهنمای لگد کردن زمان و بیشتر

اورتون به دنبال به ادامه برنده اجرای این شب به عنوان آنها سفر به تاتنهام ورزشگاه. در ضمن اسپرز در حال آمدن به

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

اورتون به دنبال به ادامه برنده اجرای این شب به عنوان آنها سفر به تاتنهام ورزشگاه. در ضمن اسپرز در حال آمدن به بازی در پشت 3-1 از دست دادن و به دنبال معکوس بخت و اقبال خود را. راهنمای ما به شما می گوید همه چیز شما نیاز به دانستن به جریان تاتنهام مقابل اورتون در این شب بر روی هر دستگاه.

تاتنهام مقابل اورتون kick-off زمان

این بازی به جریان در 8 BST در تاتنهام ورزشگاه که به تازگی جایگزین وایت هارت لین به عنوان باشگاه در زمین.

چگونه به سازمان دیده بان تاتنهام مقابل اورتون در انگلستان

این بازی در دسترس است به Sky Sports مشتریان در آسمان ورزشی, مهمترین رویداد, آسمان, ورزشی, لیگ برتر و Sky Sports HD فوق العاده.

اگر شما یک آسمان اما مشتری خواهد بود و در مورد زمانی که بازی شروع می شود شما می توانید دانلود آسمان رفتن برنامه بر روی دستگاه تلفن همراه خود را و تماشای بازی هر کجا که شما هستند. شما نیاز به یک جامد اتصال به اینترنت هر چند.

اگر شما یک آسمان مشتری شما می توانید لحن در یک شرکت تلویزیونی Sky Sports بعد منتقل می کند. نگاهی به بهترین ارائه می دهد روزانه یا ماهانه عبور از زیر.

اگر شما در جریان بسیاری از محتوای آنلاین مانند Sky Sports و سپس شما می خواهید به ماندن آنلاین ایمن در حالی که انجام این کار. این مهم است برای محافظت از کامپیوتر خود را از ویروس ها و هکرها و استفاده از VPN در حالی که آنلاین است یک راه عالی برای انجام آن است.

نگاهی به انتخاب ما را از بهترین VPN deals رفتن زیر.

تاتنهام مقابل اورتون پیش بازی

اسپرز رنج می برد 3-1 ضرب و شتم در دست شفیلد یونایتد آخرین زمان با وجود رفتن به بازی به عنوان مورد علاقه های شما. اسپرز شد در سمت چپ گرد و غبار و هدف آنها تنها وارد به عنوان یک 90 دقیقه تسلی از هری کین.

قبل از آن در رئال مادرید, مردان موفق, پیروزی وستهام و 1-1 قرعه کشی با فرم منچستر یونایتد گردآوری چهار امتیاز پس از راه اندازی مجدد. امید خود را از قهرمانان لیگ های فوتبال گرفته شده ضرب و جرح و آنها در حال حاضر نشسته در نهم.

اورتون از سوی دیگر باید آمار خوب ورید از فرم. پس از راه اندازی مجدد آنها به گود شکست به لستر و نوریچ و همچنین به عنوان مبارزه برای یک قرعه کشی لیگ قهرمانان لیورپول.

در شکل کنونی اورتون خواهد بود مورد علاقه برای امشب بازی کردن اما اسپرز' آرایه در کلاس جهانی استعداد باعث می شود آن را سخت برای پیش بینی یک تاتنهام را شکست. ستاره-مردان کین و پسر ها به مجموعه ای از ویژگی های این شب و هر دو می تواند به نوبه خود یک مسابقه بر سر آن است. اما اسپرز خواهد شد به احتمال زیاد بدون Dele Alli که مواجه می شوند همسترینگ موضوع در آموزش.

تئو والکات و Fabian Delph در حال کنار برای تافی اما کارلو Ancelloti نزدیک است-مسلم است که Richarlison خواهد بود مناسب برای بازی. این Brazillian شده است بسیار مهم به اورتون, تهدید به حمله در این فصل است.

آن را به خوبی به ارزش تنظیم در این شب برای دیدن اگر اورتون ادامه می تواند خود را اجرا کنید و یا اگر کین می تواند منجر تاتنهام بازگشت به راه برنده. تمام عمل خواهد شد زنده در آسمان ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن