Apex Legends فصل 5 شروع نیوز: در اینجا این است که شما می توانید به روز رسانی جدید

Apex Legends یکی از محبوب ترین بازی های که در حال حاضر. قهرمان تیرانداز از شما دعوت به گودال عقل خود را در برا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Apex Legends یکی از محبوب ترین بازی های که در حال حاضر. قهرمان تیرانداز از شما دعوت به گودال عقل خود را در برابر دوستان آنلاین و در حال حاضر آن را به یک نام تجاری جدید به روز رسانی. در اینجا هنگامی که شما می توانید شروع در راس افسانه ها فصل 5: ثروت را به نفع.

Respawn Entertainment ایجاد کرده جذاب کوکتل از نبرد رویال و قهرمان تیرانداز دینامیک با Apex افسانه و فصل 5 را تنها اضافه کردن به بازی درخواست تجدید نظر. پس هنگامی که آن را گرفتن در جریان?

آن را یک ماده از ساعت. فصل 5 آغاز مه 12 در 18:00 BST. برای ما گیمر ها که 13:00 ET یا 10:00 PT.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

آنچه که وجود دارد را به نگاه به جلو به? اولا یک یا دو ترفند کوچک را برای کمتر خسته کننده تجربه آنلاین. اگر شما اینترنت قطره, شما قادر خواهید بود برای اتصال مجدد به بازی شما فقط در phew.

بزرگترین علاوه بر این هر چند شخصیت جدید لعبا آندراده. در تریلر فصل 5, ما به دست آوردن بینش در لعبا تاریک گذشته و دیدن او انجام یک راز-عامل-سبک میشن. این عمل بسته بندی شده و به بازیکنان برخی از نکات به لعبا داستان. نگاهی به شرح زیر است.

نسبت به پایان تریلر کوتاه ما دیدن لعبا استفاده از یک نوع انتقال قدرت است که می تواند در آمده فوق العاده مفید در راس افسانه های چند نفره. او همچنین یک dab-دست با یک تفنگ دستی.

این season pass شامل بیش از 100 آیتم های جدید از جمله افسانه ای پوسته Apex بسته و خیلی بیشتر. بازیکنان نیز "شکسته ارواح" فصل بده با گذر فصل ها و دیدن برخی از تحولات قابل توجه از چشم انداز در کینگز کنیون.

وجود دارد مقدار زیادی برای نگاه به جلو به در راس افسانه ها فصل 5: ثروت را به نفع. قاعده بازی را تحت تاثیر قرار داده ما را از بیش از حد و صعود نادر چهار و نیم امتیاز ستاره در بررسی ما است.

ما منتقد گفت: "Apex افسانه باقی مانده است یکی از بهترین نمونه هایی از نبرد رویال در محیط و فقط رو خود را به رفیع ارتفاعات جدید پس از توفنده بر روی صحنه بازگشت و در سال 2019. آینده آن همچنان به نگاه فوق العاده روشن با Respawn Entertainment بدقت گوش دادن به طرفداران و ساختمان بر یک در حال حاضر ستارگان پایه و اساس است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن