اخطار قبلی مرگبار 2 خالق عذر خواهی برای تصویر منفی از تغییر جنسیت شخصیت

Hidetaka 'Swery' Suehiro گرفته شده به توییتر و عذر خواهی کرد برای توهین آمیز درمان فراجنسیتی شخصیت در اخطار قب

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

Hidetaka 'Swery' Suehiro گرفته شده به توییتر و عذر خواهی کرد برای توهین آمیز درمان فراجنسیتی شخصیت در اخطار قبلی مرگبار 2: یک برکت و رحمت در لباس مبدل.

منتشر شده در هفته گذشته به عنوان یک دستگاه سوئیچ منحصر به فرد به یک مخلوط پذیرش از منتقدان بسیاری از برداشت در آن سوء مدیریت از تم های متنوع: از جمله فراجنسیتی شخصیت است که بارها و بارها deadnamed (خطاب با این نام استفاده می شود قبل از انتقال) و misgendered توسط شخصیت بازی.

آن را به خوبی نگاه کنید و به عنوان یک فرد همجنسگرا خودم شخصیت در سوال و درمان در یک راه است که می تواند به اثبات رساندند. حتی به عنوان من بررسی بازی من فکر نمی کنم او نوشته شده بود با هر عمدی کینه توزی چیزی که اخطار قبلی مرگبار 2 نویسنده در حال حاضر تایید شده است.

"من متوجه شدم که با اشاره از دوستان من ممکن است صدمه دیده مردم تغییر جنسیت در سناریوی" Suehiro گفت در توییتر. "آن را عمدی نیست. من واقعا متاسفم برای آن."

مرتبط: بهترین تعویض بازی

Suehiro در ادامه گفت که او را "بازنویسی صحنه" را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و اطمینان حاصل شود آن را بررسی تنوع کارشناسان. آن را تعجب آور و سrtening به دیدن او آگاه است از نقص و مایل به تصحیح آنها به ویژه پس از آخرین پروژه به شدت ستایش مثبت آن در درمان همجنسگرایان تم.

هنوز معلوم نیست دقیقا چه تغییراتی اجرا خواهد شد از بسیاری از درمان منفی است پیچیده مرتبط به روایت کلی. می تواند ما دیدن کل voicelines دوباره ثبت شده و یا حتی عناصر اساسی این طرح تغییر کند تا منعکس کننده پیشرفته تر با زاویه? فقط زمان خواهد شد بگویید.

در اینجا چیزی است که من فکر می کردم در من 3/5 بررسی اخطار قبلی مرگبار 2: "این هر دو کاملا بلند پروازانه و laughably imcompetent در هر زمینه است که تا حدودی اتصالات با توجه به وضعیت نمادین از سلف خود. اما همه campy درخشندگی کنار, آن را سخت به چشم پوشی خود را یکپارچه عملکرد مشکلات و ضعیف و ناتوان رویکرد به طراحی بازی." Rising Star Games نیز تایید آن خواهد بود پرداختن به مسائل فنی مانند بازی زمان بارگذاری طولانی و وحشتناک عملکرد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن