iOS 14 را معرفی می ساخته شده است در ترجمه صفری

یکی از ویژگی های ما روی چیزی حساب کردن از دست رفته است از سافاری برای دستگاه های iOS است که یک ابزار ترجمه. ای

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

یکی از ویژگی های ما روی چیزی حساب کردن از دست رفته است از سافاری برای دستگاه های iOS است که یک ابزار ترجمه. این به این معنی است که زمانی که در حال مشاهده یک وب سایت در زبان های دیگر شما نمی خواهد بود قادر به ترجمه آن را در نقطه ای. با توجه به یک گزارش از 9to5Mac که می تواند تغییر در iOS 14 به عنوان صفری می تواند به دست آوردن یک ترجمه جدید از ویژگی های.

تبلیغات

این است که در اوایل ساخت از iOS 14 که قبلا به بیرون درز کرده و با توجه به یافته های خود را ترجمه ای از ویژگی های است که انتظار می رود شبیه به گوگل کروم. کاربران باید این گزینه به صورت دستی ترجمه وب سایت های فردی اما صفری همچنین قادر خواهد بود برای تشخیص کلمات استفاده شده در یک سایت و به طور خودکار ترجمه آنها را برای کاربر نیز هست.

بهترین بخش این است که آن را پردازش خواهد شد به صورت محلی با استفاده از عصبی موتور. این بدان معنی است که این امکان را می دهد که در ترجمه به کار حتی اگر شما آفلاین هستید یا پر از لکه اتصال به اینترنت و پس از ترجمه در حال پردازش بر روی دستگاه آن را نمی خواهد به ارسال داده به اپل در مورد شما نگران در مورد حفظ حریم خصوصی خود را.

در حال حاضر وجود دارد راه هایی برای ترجمه وب سایت در Safari. اما آن را نیاز کاربران را به دانلود برنامه های شخص ثالث مانند مایکروسافت مترجم. آن را فقط خوب کار می کند اما بدیهی است که داشتن یک ساخته شده است در ترجمه بیشتر است به خصوص یکی که کار می کند نیست. در ضمن اگر شما به ترجمه حال انجام و اتمام راهنمای ما در چگونه به ترجمه صفحات وب در سافاری بر روی آی فون.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios 14 و صفری. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب