Facebook, تست چهره ID, ID لمسی قفل برای برنامه مسنجر

اگر شما آن را دوست ندارم زمانی که مردم استفاده از تلفن خود را و رفتن را از طریق پیام های خود را, و سپس در اینج

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399
اگر شما آن را دوست ندارم زمانی که مردم استفاده از تلفن خود را و رفتن را از طریق پیام های خود را, و سپس در اینجا برخی از برنامه به طور بالقوه یک خبر خوب برای شما. Facebook به نظر می رسد به تست کردن حفاظت از آن برنامه مسنجر با ID یا Touch ID (بسته به نوع دستگاه شما) به این معنی است که شما ممکن است به زودی قادر به biometrically محافظت از پیام های خود را از چشم کنجکاو.
تبلیغات

Facebook کرده و تایید کرد که این ویژگی در حال حاضر در حال تست و در بیانیه ای ساخته شده به Engadget یک Facebook سخنگو گفت: "ما می خواهیم به مردم انتخاب های بیشتر و کنترل برای حفاظت از پیام های خصوصی و اخیرا ما شروع به آزمایش یک ویژگی است که به شما اجازه باز کردن برنامه مسنجر با استفاده از تنظیمات دستگاه خود را."

اگر شما نمی بینم از ویژگی های در دسترس برای شما در عین حال وحشت نکنید چون مثل ما گفت: این آزمون پس احتمالا تنها تعداد انگشت شماری از کاربران در حال دیدن آنها. ما مطمئن نیستیم که چه شما نیاز به انجام به منظور انتخاب شده برای تست اما اگر شما آن را ندارید پس شما نه بخشی از آن.

این همچنین می تواند برای اولین بار Facebook محصول/سرویس برای ارائه چنین اقدامات امنیتی. در سال گذشته Facebook نورد چهره ID و ID لمسی پشتیبانی برای واتساپ, ارائه یک روش مشابه برای کاربران برای محافظت از خود و حریم خصوصی خود را با ساخت مطمئن شوید که آنها را به دیدن پیام دریافت می کنند در WhatsApp.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های, چهره, Id, Facebook, آی فون, مسنجر, حفظ حریم خصوصی و امنیت Touch Id. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن