چگونه برای ایجاد خود را Facebook آواتار

آن سال 2020 Facebook تصمیم گرفته است را به شما معرفی آواتار. آنها بسیار شبیه به Bitmoji که اضافه شد به اسنپ چت

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

آن سال 2020 Facebook تصمیم گرفته است را به شما معرفی آواتار. آنها بسیار شبیه به Bitmoji که اضافه شد به اسنپ چت... بیایید ببینید... تمام راه برگشت در سال 2016. اگر شما کنجکاو در اینجا این است که چگونه به خود را ایجاد Facebook آواتار.

اولین چیزی که به یاد داشته باشید که شما تنها می توانید ایجاد یک Facebook آواتار از طریق یکی از Facebook برنامه های. اگر شما تنها با استفاده از Facebook از طریق یک مرورگر وب شما نصب Facebook یا مسنجر نرم افزار به منظور ایجاد یک نماد است.

چگونه به یک Facebook آواتار

ساده ترین راه برای انجام آن است با بهره برداری از همبرگر دکمه منو (سمت راست اطلاعیه بل) در Facebook نرم افزار باز کردن 'دیدن بیشتر در بخش انتخاب آواتار'. هر چند شما همچنین می توانید آمار آن را امتحان کنید' را فشار دهید که در زیر به نظر می رسد مردم دیگر آواتار هنگامی که پاپ تا در خوراک خبری خود را.

در حال حاضر از آن زمان برای سفارشی آواتار خود را با تنظیم یک سری از پارامترها از جمله پوست, مدل موهای, صورت, شکل بینی شکل و رنگ چشم و آرایش تمام راه را از طریق به چیزهایی مانند شکل بدن و لوازم جانبی.

حتی وجود دارد یک گزینه به خودتان نگاه کنید از طریق خود دوربین عکاسی از خود در حالی که شما در حال انجام این کار فقط در مورد شما را فراموش کرده ام در مورد همه از کوچک خود را می پذیرد.

مرتبط: چگونه برای جلوگیری از Facebook ردیابی مرور وب خود را

هنگامی که شما با خلقت خود را ضربه تیک آیکون در گوشه بالا سمت راست از روی صفحه نمایش و در صورت تمایل به گچ آواتار خود در سراسر Facebook.

و اگر شما تغییر ذهن خود را بخشی از راه را از طریق نماد سازی فرآیند شما می توانید حذف آن توسط هدف قرار دادن bin icon.

"آواتار شما را قادر به اشتراک گذاشتن طیف وسیعی از احساسات و عبارات از طریق یک شخصیت دیجیتال است که منحصر به فرد نماینده شما بنابراین ما هیجان زده را به این شکل بیان خود را بیشتر مردم در سراسر جهان" Fidji سیم سر از Facebook نرم افزار, نوشت در یک پست.

"وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید با استفاده از آواتار خود از جمله در نظرات و داستان و رسول—و به زودی متن پست با پس زمینه بیش از حد."

مرتبط: زمانی که من join Facebook? چگونه برای پیدا کردن چگونه حساب خود را

سیم اضافه می کند که "آواتار اجازه شما واکنش نشان می دهند و تعامل بیشتر اصیل با خانواده و دوستان در سراسر برنامه" که به نظر می رسد مانند یک چیز عجیب و غریب می گویند در مورد نسخه های کارتونی از مردم واقعی است و می گوید Facebook برنامه ای برای اضافه کردن بیشتر مدل موهای رنگ و لباس گزینه های به ویژگی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن