آینده AirPods می تواند با نظارت بر سلامت سنسور نور

هدفون با ساخته شده است در بهداشت و درمان نظارت بر ویژگی های جدید نیستند اما به نظر می رسد اپل می خواهد برای در

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

هدفون با ساخته شده است در بهداشت و درمان نظارت بر ویژگی های جدید نیستند اما به نظر می رسد اپل می خواهد برای دریافت در در عمل است. این است که با توجه به های اخیر DigiTimes گزارش که در آنها ادعا می کنند که اپل به طور بالقوه می تواند با استفاده از نور محیط سنسور در آینده جفت AirPods اما توقف کوتاه در واقع اشاره به همین دلیل است.

تبلیغات

با توجه به حدس و گمان پیشنهاد شده است که شاید این می تواند به دلایل بهداشتی. به عنوان iMore امتیاز اپل ثبت اختراع است که کشف شد و سال گذشته که نشان داد که شرکت کاوش شد این ایده از ترکیب بهداشت ویژگی های نظارت به AirPods و در حال حاضر با این گزارش جدید به نظر می رسد که با استفاده از این نور به سنسور می تواند که چگونه آنها ممکن است در مورد انجام آن است.

با توجه به این که AirPods در حال حاضر از ویژگی های سنسور است که می تواند تشخیص زمانی که هدفون در پوشنده لباس را به گوش اپل ممکن است با استفاده از این سنسور نور برای ویژگی های دیگر مانند مصرف متوسط از کاربر و یا اندازه گیری ضربان قلب خود را. اپل در حال حاضر با استفاده از یک سنسور نوری برای ضربان قلب نظارت بر ویژگی های اپل واچ پس از آن ممکن است که آنها ممکن است بخواهید به اجرای چیزی مشابه برای AirPods.

که می شود گفت به عنوان جالب به عنوان این ممکن است ما فکر می کنیم که اپل قطعا نیاز به آدرس عمر باتری از AirPods اول. شده اند وجود دارد چند کاربر گزارش ادعا که AirPods شارژ خود را از دست می دهد بسیار به سرعت پس از سال اول بنابراین اگر آنها می خواهند به نوبه خود آن را به نظارت بر سلامت ابزار است که قطعا باید بر بهبود یافته است.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods, تناسب اندام, هدفون, بهداشت و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن