از کلارک بپرسید: آیا باید پیش پرداخت را روی یک ماشین قرار بدهم؟

اگر شما در حال فکر کردن در مورد خرید یک وسیله نقلیه، شما ممکن است تعجب که آیا شما باید پیش پرداخت بر روی آن قر

توسط POSHTIBANNEWS در 4 شهریور 1399

اگر شما در حال فکر کردن در مورد خرید یک وسیله نقلیه، شما ممکن است تعجب که آیا شما باید پیش پرداخت بر روی آن قرار داده است.

پرداخت یک دسته از پول در مقابل -- حداقل 20 ٪ از قیمت فروش خودرو -- ممکن است جذاب به نظر نمی رسد و یا به نظر می رسد به معنی مالی.

اما در این مقاله کلارک هاوارد کارشناس پول توضیح خواهد داد که چرا این کار را می کند.

بايد يه پرداخت رو روي يه ماشين بذاري؟

کلارک می گوید که قرار دادن پول بیشتر به سمت پیش پرداخت می تواند یک مزیت بلند مدت باشد و در نهایت به شما پول صرفه جویی کند.

کلارک می گوید: «اگر شما در حال خرید یک وسیله نقلیه، مزیت قرار دادن یک پیش پرداخت قابل توجهی این است که شما چرخه مالکیت که در آن شما در حال پرداخت در توجه داشته باشید ماشین که در آن شما همیشه وارونه: همیشه بدهکار بیشتر در وسیله نقلیه از آنچه در آن ارزش، که می تواند مخاطره آمیز است،" کلارک می گوید.

کلارک می گوید دو دلیل بسیار بزرگ وجود دارد که چرا شما باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است پول در ماشین خود را پیش پرداخت قرار داده است.

2 دلیل که چرا شما همیشه باید بیشتر برای پیش پرداخت پرداخت

1. نرخ بهره پایین تر

کلارک می گوید: «اگر پول بیشتری را در پیش پرداخت قرار دهید، باعث می شود که شما به طور بالقوه واجد شرایط نرخ بهره پایین تری بشوید.»

هر چه پیش پرداخت بزرگتر باشد، یک طلبکار یا وام دهنده باید ریسک کمتری داشته باشد. در نتیجه، آنها به طور معمول وام گیرندگان را با نرخ بهره پایین تر پاداش خواهند داد زیرا نسبت وام به ارزش بر روی خودرو کوچکتر است.

2. کوتاه مدت وام

کلارک می گوید نرخ بهره پایین تر سود دیگری را باز می کند که پیش پرداخت بزرگتر امکان پذیر می شود.

او می گوید: «شما باید بتوانید، چون پرداخت ها پایین تر خواهد بود، مدت وام را کوتاه کنید.»

اگر مدتی است به حرف کلارک گوش می دهید، می دانید که یکی از قوانین پول او این است که وام خودکار شما نباید بیش از 42 ماه باشد. اگر طولانی تر از آن باشد، «باید یک ماشین ارزان تر بخرید.» اطلاعات بیشتر در مورد قانون وام خودکار 42 ماهه کلارک.

تبلیغات

یکی دیگر از چیز بزرگ در مورد داشتن یک مدت وام کوتاه تر این است که آن را اجازه می دهد تا شما را به ساخت اعتبار بسیار سریع تر، و شما را جذاب تر به وام دهندگان هر زمان که شما نیاز به قرض گرفتن دوباره.

نتیجه

خط پایین این است که آن را همیشه به نفع خود را به پیش پرداخت بزرگ در یک ماشین -- اگر شما می توانید آن را استطاعت.

اگر شما احساس می کنید که پیش پرداخت بزرگ چیزی است که شما می توانید رسیدگی نیست، به یاد داشته باشید که مقدار لازم نیست که پول نقد شما در حال حاضر در دست داشته باشد. در اینجا دو راه شما می توانید در مورد آن بروید:

در هر صورت، کلارک می گوید: «به هر دلیل ممکن، پیش پرداخت قابل توجهی ایده واقعاً خوبی است.»

منابع بیشتر خودرو از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب