فیلیپس فیدلیو B97 نوار صوتی برای اولین بار برای دریافت گواهینامه IMAX پیشرفته

فیلیپس فییدلیو با اعلام نوارهای صوتی B95 و B97 Atmos به رستاخیز ققنوس از شعله های آتش خود ادامه می دهد. فیلیپس

توسط POSHTIBANNEWS در 11 شهریور 1399

فیلیپس فییدلیو با اعلام نوارهای صوتی B95 و B97 Atmos به رستاخیز ققنوس از شعله های آتش خود ادامه می دهد.

فیلیپس از ورود دو نوار صوتی با عملکرد بالا جدید در B95 و B97 خبر داده است، با دومی یک جهان برای اولین بار در صدور گواهینامه خود را برای محتوای پیشرفته IMAX.

مرتبط: هر تلویزیون Ambilight و محصول صوتی Fidelio توضیح داد

Fidelio B97 7.1.2 چند کانال نوار صوتی است که ویژگی های اختصاص داده شده دالبی Atmos بلندگوهای upfiring و فیلیپس 'احاطه در تقاضا فن آوری است. احاطه در تقاضا فن آوری مربوط به دو بلندگوهای بی سیم جدا شدنی است که به عنوان کانال های چپ و راست عملکرد زمانی که به نوار اصلی متصل, و یا به عنوان کانال های چپ و راست احاطه شده زمانی که جدا و در اتاق.

سیستم صوتی فیلیپس بی۹۷

سیستم B97 از 17 راننده ساخته شده است, از جمله هشت پورت 1 اینچ x 3.5 اینچ باس / اواسط رانندگان مسیر مسابقه, با یک راننده مسیر مسابقه نصب شده در هر بلندگو جدا شدنی. عملکرد بیشتر دو راننده به عنوان کانال مرکز اختصاص داده شده است. از دیگر واحدهای راننده می توان به بلندگوهای ۲٫۵ اینچی بالا برای Atmos، و یک راننده باس ۸ اینچی در زیروفر بی سیم اشاره کرد که فیلیپس می گوید فرکانس ها را به ۳۵ هرتز ارائه می دهد. کل خروجی قدرت ۷۴۰ وات است که ۵۰۰ وات در نوار اصلی و ۲۴۰ وات در زیر است.

و همچنین پشتیبانی آن از Atmos و DTS:X، B97 یکی از اولین محصولات فیلیپس صدا برای به دست آوردن گواهینامه IMAX پیشرفته است. این بدان معنی است که آن را با استانداردهای IMAX برای بهترین در سینمای خانگی صوتی. دو اتصال HDMI 2.1 هر دو eARC سازگار و پشتیبانی از 4K HDR عبور از طریق.

اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و AirPlay 2 به علاوه DTS پلی فای است، که نوار صدا را برای چند اتاق با دیگر محصولات سازگار فیلیپس و پلی فای باز می کند. فقط برای اضافه کردن به مجموعه ویژگی ها، سازگاری برای دستیار گوگل و الکسا وجود دارد.

نوار صوتی فیلیپس B95

B95 نوار صوتی گام به پایین است، و ارائه می دهد Atmos در پیکربندی 5.1.2 اما فیلیپس 'احاطه در تقاضا فن آوری ویژگی نیست. تعداد رانندگان tallies در 14 از جمله پنج کانال گنبد نرم 19mm، سه جفت پورت 1 اینچ اواسط / باس رانندگان مسیر مسابقه و دو زاویه دار، بالا زدن بلندگوهای Atmos. زیرنویس بی سیم می تواند به گفته فیلیپس فرکانس های باس را با راننده باس ۸ اینچی خود به ۳۵ هرتز تحویل دهد. قدرت در 450W برای نوار اصلی و 240W برای زیر امتیاز. تعامل بدون دست از طریق الکسا و دستیار گوگل است.

ما هنوز در انتظار کلمه در قیمت بریتانیا، اما کافی است که بگوییم آنها در پایان حق بیمه تر از بازار خواهد بود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن