این چیزی است که سامسونگ Galaxy برابر 2 می تواند مانند نگاه

آن را تا حد زیادی انتظار می رود که سامسونگ در آینده Galaxy Unpacked رویداد شرکت خواهد شد به احتمال زیاد به پیچ

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

آن را تا حد زیادی انتظار می رود که سامسونگ در آینده Galaxy Unpacked رویداد شرکت خواهد شد به احتمال زیاد به پیچد خود را نسل بعدی تاشو گوشی های هوشمند سامسونگ کهکشان برابر 2. در حال حاضر به لطف یک صدای جیر جیر با یخ جهان به نظر می رسد که ما ممکن است یک ایده چگونه گوشی را نگاه کنید.

تبلیغات

برای بیشتر قسمت ها, کهکشان برابر 2 به نظر نمی آید بیش از حد متفاوت از سلف خود. با این حال وجود دارد برخی از چیزهایی که توجه داشته باشید در این عکس که توسط یک بزرگتر ماژول دوربین در پشت و همچنین آنچه به نظر می رسد به یک صفحه نمایش بزرگتر در جلو. یکی از مسائل با Galaxy برابر بود که خود را مقابل صفحه نمایش نوع کوچک و بسیار مفید است.

با یک صفحه نمایش بزرگتر به این معنی است که برای اکثر کاربران می تواند همچنان به استفاده از آن و درمان آن مانند گوشی های هوشمند به طور منظم و تنها تلنگر آن را باز کنید اگر آنها می خواهند برای دسترسی به سایر ویژگی ها و امکان استفاده از صفحه نمایش بزرگتر. این صفحه نمایش کوچکتر در سلف خود نیز بدان معنی است که کاربران را به تلنگر صفحه نمایش باز بیشتر که در نظریه تاثیر می گذارد به طور کلی دوام این دستگاه است.

این تصاویر به نظر می رسد به طور رسمی در دست نیست به خصوص با وضوح بالا و پس از آن سخت است برای دیدن چه چیز دیگری در این گوشی می توان به بسته بندی. سازی اجسام در راه با اعلام این خبر مجموعه ای برای تاریخ 5 اوت ما ممکن است مجبور به صبر بیش از حد طولانی برای پیدا کردن.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن