نظر: اپل باید کپی کتاب کهکشان S بعدی مک بوک ایر

برای سال اپل به طور کلی مشاهده شده است به عنوان یکی از بزرگترین نوآوران در لپ تاپ و PC فضا اثبات آنقدر موفق اس

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

برای سال اپل به طور کلی مشاهده شده است به عنوان یکی از بزرگترین نوآوران در لپ تاپ و PC فضا اثبات آنقدر موفق است که برندهای رقیب مانند سامسونگ اعلام کرد برنامه ای برای ترک این صنعت در مجموع نه بیش از حد طولانی پیش.

هر چند گذشته کهکشان لپ تاپ و convertibles بودند هرگز بد, آنها ندارد, حق بیمه جذبه یک مک بوک. اما در کمال تعجب نه تنها این است که سامسونگ در این لپ تاپ بازی آن نیز به نوبه خود چیزهایی در سر خود را آزاد دستگاه های جدید است که باید به اپل مکث برای فکر.

این می آید در نقطه بحرانی هم با مک بوک ایر مسلما داشتن یک بحران هویت. مقایسه آن 13-inch MacBook Pro 2020 و به سختی وجود دارد هر گونه تفاوت بین این دو است.

در حالی که هوا moniker نشان دهنده فوق العاده قابل حمل لپ تاپ که به سختی وزن آن چیزی که مک بوک ایر 2020 تنها 110 گرم سبک تر از آن خواهر و برادر که فقط احساس عجیب و غریب و ناشیانه تار خط بین دو لپ تاپ دامنه.

از یک طرف این است که واقعا اپل گسل. با تشکر از پیشرفت های نوین در اینتل و AMD پردازنده های فن آوری بالا مشخصات قطعات در حال حاضر می تواند بسته بندی شده در داخل طرح فشرده بنابراین شما لازم نیست به طور کلی مجبور به انتخاب بین داشتن یک پردازنده قدرتمند و فوق العاده قابل حمل طراحی شده است.

مرتبط با: مک بوک 12 اینچی

این است که در نتیجه منجر به 13 اینچی MacBook Pro با حمله به همان فضای بازار به عنوان مک بوک ایر با تنها کمی بیشتر CPU قدرتمند و ادغام لمس نوار افتراق این دو است.

اما, اخیر, رونمایی از سامسونگ Galaxy کتاب S ثابت می کند که ندارد به مورد با جدید اولترابوک با وزن تحت نور 961 گرم – undercutting این 1.29 کیلوگرم مک بوک ایر 2020 با اختلاف قابل توجه – و اندازه گیری در فقط 11.8 میلی متر ضخامت.

سامسونگ تا به حال به فداکاری در هنگام ساخت چنین طراحی و امید بستن برای Snapdragon 8cx / Intel Lakefield processor گزینه های است که به طور قابل توجهی کمتر سنتی هسته اینتل و AMD Ryzen لپ تاپ تراشه.

در حالی که عملکرد افت بیش از حد قابل توجهی به صورت حرفه ای سازندگان ما در بر داشت آن را کاملا معقول و منطقی که چسبیده به وظایف اساسی مانند پردازش کلمه مرور وب و پخش ویدئو. با اکثریت مردم تنها نیاز به لپ تاپ برای استفاده از این موارد نباید آن را یک موضوع است.

گل میمون 8cx تراشه نیز دارای نسبت کارایی باتری در مقایسه با بیشتر قدرتمند اینتل و AMD رقیب. در حالی که 10 ساعت عمر باتری است که در مورد به خوبی به عنوان شما می توانید انتظار برای اکثر لپ تاپ ها این روزها کتاب کهکشان S جان سالم به در برد 15 دقیقه از جریان ویدئو قبل از نیاز به شارژ در طول تست ما.

مرتبط با: Samsung Galaxy S نقد و بررسی کتاب

Samsung Galaxy Book S

با همه که در ذهن به نظر می رسد بدون ذهن و بسیار خوشحال است که اپل به زودی ایجاد یک مک بوک در ورید همان کتاب کهکشان S – در واقع وجود دارد در حال حاضر شایعات مختلف نشان می دهد که این مورد است. اما به جای اتخاذ حال حاضر در دسترس Snapdragon و پردازنده Intel Lakefield تراشه های اپل را ظاهرا خود را ایجاد بازوی مبتنی بر تراشه.

از آنجا که اپل در حال حاضر باعث می شود پردازنده های خود را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها این امر را بسیاری از حس. به علاوه طراحی خود پردازنده باید اجتناب از مسائل مربوط به سازگاری که در حال حاضر طاعون کتاب کهکشان S است که به ویژه مهم برای اپل پس از آن دستگاه ها طوری برنامه متمرکز است.

اگر اپل طول می کشد یادداشت از کتاب کهکشان S, آنها همچنین می تواند ادغام 4G (و یا حتی 5G) پشتیبانی به مک بوک ایر. قادر به اتصال به یک لپ تاپ خارج از خانه خود را فوق العاده مفید آن را آسان تر به کار در یک کافه و یا تماشای Netflix بکشد در یک قطار.

آن را به مک بوک ایر دست آوردن تعدادی از مزایای بیش از MacBook Pro و دوباره روشن هویت به عنوان فوق العاده-قابل حمل و ماشین آلات در نظر گرفته شده برای استفاده گاه به گاه. مطمئن شوید که وجود دارد هنوز هم دندان درآوردن مسائل با ARM مبتنی بر لپ تاپ ها به عنوان دیده می شود با کتاب کهکشان S اما اگر هر کسی می تواند کامل فرمول آن را در اپل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب