الکسا مهارت های در حال آمدن به مورد علاقه خود را iOS و Android apps

آمازون الکسا دستیار شخصی به زودی قادر خواهد بود برای راه اندازی و کنترل امکانات در iOS و آندروید برنامه های ای

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

آمازون الکسا دستیار شخصی به زودی قادر خواهد بود برای راه اندازی و کنترل امکانات در iOS و آندروید برنامه های این شرکت نشان داده است.

در یک حرکت است که به رقابت بیشتر برای اپل سیری و گوگل دستیار در چمن خود را آمازون نشان داده است توسعه جدید ابزار است که می تواند اجازه می دهد آنها را برای اتصال الکسا مهارت های لازم برای برنامه های تلفن همراه.

برای مثال Infinite کاربران می توانند شروع ضبط از داخل برنامه با گفتن "الکسا بگویید Infinite برای شروع ضبط من" و یا انجام یک جستجو داخل برنامه با گفتن "الکسا جستجو برای خط چشم آموزش."

شما می توانید برخی از نمونه های در ویدیو زیر (توجه داشته باشید: TikTokers):

و همچنین به عنوان Infinite آمازون شده است تست قابلیت های جدید با شرکت های مانند توییتر بارگذاری صفحات زرد و صوتی – یک فست فود زنجیره ای در ایالات متحده است.

کاربران نرم افزار همچنین قادر خواهد بود به استفاده از الکسا برای کشف اطلاعات بیشتر در داخل نرم افزار. مثلا "پس از یک مشتری کتاب یک سوار با Uber, مهارت, الکسا را درخواست مشتری اگر آنها می خواهند برای دیدن راننده محل بر روی نقشه در برنامه" آمازون می گوید در یک پست وبلاگ.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

الکسا می گوید: هر گونه فعالیت است که می توان با یک پیوند عمیق در داخل نرم افزار است که سازگار با جدید الکسا برای برنامه های پلت فرم است که باعث می شود در جستجوی درون یک برنامه بسیار ساده تر است.

"در حال حاضر زمانی که [کاربران] بپرسید, "الکسا بپرسید توییتر به جستجو برای #Alexalive" این مهارت را نیز باز کردن نرم افزار توییتر در دستگاه تلفن همراه خود را و نمایش لیستی از نتایج است که مشتریان می توانید فهرست. به همین ترتیب مشتریان می توانند از صفحات زرد مهارت به آنها نشان می دهد در نزدیکی لوله کش در ایستگاه های گاز و یا رستوران است که پس از نمایش در صفحات زرد و برنامه است."

آمازون ارائه شده است early access برای توسعه دهندگان بر اساس برنامه در حال حاضر. به طور بالقوه می تواند مفید برای کاربران اما کار بیشتر برای توسعه دهندگان به استفاده از یکی دیگر از دستیار صوتی در کنار سیری و گوگل دستیار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن