آیا اپل در بر داشت راه مناسب برای نگه داشتن آی فون 12 قیمت 5G پایین؟

هفته هاست که می شنویم اپل به دنبال راه هایی برای جبران هزینه اجزای 5G است بنابراین لازم نیست قیمت آیفون 12 را

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399

هفته هاست که می شنویم اپل به دنبال راه هایی برای جبران هزینه اجزای 5G است بنابراین لازم نیست قیمت آیفون 12 را بالا ببرد.

برای ماه ها ما شده است شنیدن که اپل ممکن است گوشی EarPods کشتی و شارژ آجر با آی فون 12. در حال حاضر آن شایعات جماعت با یک گزارش جدید نشان می دهد اپل آی فون 12 هزینه با از بین بردن لوازم جانبی از جعبه کاهش دهد.

توجه داشته باشید جدید از شرکت تحقیقاتی TrendForce (از طریق اپل خودی) می گوید اپل به سادگی یک کابل رعد و برق با آی فون 12 به منظور "کاهش هزینه ها و ثبات قیمت گذاری خرده فروشی ارائه دهد."

مرتبط: بهترین آی فون 2020

در این گزارش آمده است: «هزینه های BOM مدل های آیفون ۱۲ در مقایسه با مدل های سری قبلی به دلیل پشتیبانی ۵G به طور قابل توجهی بیشتر است. برای کاهش هزینه ها و تثبیت قیمت گذاری خرده فروشی، اپل تصمیم گرفته است آیفون های آینده را بدون لوازم جانبی مانند گوشی های سیمی، آداپتور قدرت و غیره بفروشد.»

دلیل اصلی لایحه هزینه کالا برای جهش خواهد بود mmWave 5G مودم اپل گفته می شود استفاده برای آی فون 12، که بالاتر پایان، نسل بعدی سرعت داده های تلفن همراه فراهم می کند. تحلیلگر محترم مینگ چی کوئو معتقد است هزینه های Sub-6GHz 5G 75–$85 برای اپل و موج میلی متری 125–$135 دلار هزینه خواهد داشت.

ما مطمئن نیستیم که آیا این لوازم جانبی در واقع قربانی خواهد شد، و یا اینکه آیا وجود خواهد داشت هر گوشه بیشتر برش به منظور نگه داشتن آی فون 12 در قیمت مناسب است. Kuo همچنین به سرمایه گذاران (از طریق MacRumors) گفته است ، اپل خواهد شد به دنبال کاهش هزینه های فن آوری باتری را تشکیل می دهند برای قیمت گذاری اضافی 5G. فن آوری باتری را ویژگی "طراحی ساده تر و کوچکتر با لایه های کمتر،" با این طرح که آن را هزینه های باتری را کاهش می دهد 40-50٪.

آیا شما می شود به زحمت اگر اپل کاهش یافته است شارژر آجر و EarPods از آی فون 12 جعبه؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب