این دستگاه متوقف خواهد شد الکسا از شنوایی شما

ما هوشمند بلندگو در حال گوش دادن به ما در همه زمان ها. این واقعا جاسوسی, بلکه آنها در حال گوش کردن به دستورات

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

ما هوشمند بلندگو در حال گوش دادن به ما در همه زمان ها. این واقعا جاسوسی, بلکه آنها در حال گوش کردن به دستورات طوری که آنها می توانید پاسخ هر زمان که ما یک سوال بپرسید. اما ما کاملا آن را دریافت کند اگر شما احساس کمی ناراحت کننده دانستن است که یک شرکت احتمالا می تواند گوش دادن به هر کلمه و شما با اطمینان نمی دانیم که اگر آنها نیست.

تبلیغات

وارد Alexagate. این یک $100 دستگاه است که متناسب با در بالای بسیاری از آمازون الکسا بلندگو. ایده این است که از آن ساطع می کند اولتراسونیک فرکانس به طوری که الکسا می توانید شنیدن آنچه که شما می گویید. اگر شما نمی خواهید به احضار الکسا فقط شیر سه بار در بالای دستگاه به توقف فرکانس مافوق صوت و شما قادر خواهید بود به استفاده از خود را هوشمند بلندگو فقط خوب است.

به عنوان فرکانس استفاده می شود این است که فراتر از محدوده شنوایی انسان, شما نمی خواهد بود قادر به شنیدن آن است که بدان معنی است که آن را نمی خواهد از تداخل با روز خود را به فعالیت های روز. البته ممکن است این نوع از نفی کل دلیل داشتن هوشمند بلندگو در وهله اول اما اگر شما کسی که واقعا ارزش حفظ حریم خصوصی خود را ممکن است آن را به ارزش مصرف یک نگاه.

اگر شما می خواهید برای گرفتن دست خود را در Alexagate شما می توانید سر در را به وب سایت خود را برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه به آن را خرید. در حال حاضر به نظر می رسد تنها به کار با آمازون اکو دستگاه طوری دیگر دستیاران دیجیتال یا بلندگو شما از شانس هستید حداقل در حال حاضر.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره الکسا متصل اشیا IoT (اینترنت اشیاء) و حفظ حریم خصوصی. منبع: دریا.pcmag



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن