گزارش جدید 'تایید' آیفون 12 نمی خواهد کشتی با EarPods یا شارژر

با توجه به اخیر شایعات آن پیشنهاد شده است که آی فون 12 ممکن است کشتی با EarPods. این بود که در نیمه قابل قبول

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

با توجه به اخیر شایعات آن پیشنهاد شده است که آی فون 12 ممکن است کشتی با EarPods. این بود که در نیمه قابل قبول به عنوان EarPods نیست دقیقا بهترین گوشی تا ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مردم در واقع آنها را از دست ندهید. اما بعدها گزارش داد که آیفون 12 ممکن است کشتی با یک شارژر که صدا کمی ناقص است.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به تحلیلگر Ming-Chi Kuo که ما باید نقطه های زیبا از سابقه بسیار خوبی برای اپل مربوط به اطلاعات خودی و او را "تایید" است که هر دو این شایعات قبلی در حال درست است که در آن آی فون 12 نخواهد بود حمل و نقل با EarPods و شارژر. آن را هنوز هم می آیند با یک کابل پس همه مشتریان نیاز به انجام است یا استفاده از یک موجود شارژر.

دلیل اپل ترک کردن EarPods و شارژر است زیرا با توجه به افزایش قیمت در قطعات 5G اپل به دنبال کاهش برخی از هزینه. متاسفانه در حالی که قیمت آیفون 12 می تواند حفظ شود به دلیل محرومیت از این لوازم جانبی مشتریان هنوز هم می تواند تا پایان پرداخت بیشتر.

دلیل این است که اپل به زودی بسته بندی USB-C به کابل رعد و برق به این معنی است که مشتریان که هنوز هم با استفاده از USB-یک آداپتور برق است که همراه با اپل قبلی آنها نیاز به خرید یک آداپتور برق. شایعاتی وجود دارد که اپل می تواند با تهیه یک 20W power adapter, اما در حال حاضر انتظار می رود به فروش می رسد به طور جداگانه.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: iclarified



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن