اول اپل سیلیکون مک بوک پرو و مک بوک ایر می رود تا پایان سال 2020

در اوایل سال جاری اپل اعلام کرد refresh به 13-inch MacBook Pro. آن را با پردازنده های به روز شده و جدید قیچی س

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

در اوایل سال جاری اپل اعلام کرد refresh به 13-inch MacBook Pro. آن را با پردازنده های به روز شده و جدید قیچی سوئیچ سحر و جادو صفحه کلید. اما به نظر می رسد که اپل می تواند آماده شدن برای به روز رسانی 13-inch MacBook Pro دوباره اما این بار آن را با اپل سفارشی سیلیکون به جای.

تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از DigiTimes که ادعا می کند که اپل خواهد شد حمل و نقل خود را برای اولین بار اپل سیلیکون لپ تاپ ها تا پایان سال و یا به طور خاص تر در سه ماهه سوم سال 2020 است. این لپ تاپ در حال انتظار در قالب 13 اینچ مک بوک و 13 اینچی مک بوک ایر. این نیز جالب است که به خاطر آن بود که در اوایل سال جاری که اپل نیز خود را به روز مک بوک ایر ترکیب با پردازنده های جدید و جدید سحر و جادو صفحه کلید.

ما مطمئن هستیم که اگر از راه اندازی اپل سیلیکون 13-inch MacBook Pro و هوا مدل بدان معنی است که اپل دیگر نمی خواهد راه اندازی اینتل نسخه. زمانی که شرکت تایید انتقال خود را به دور از, اینتل, آنها دولت است که آنها همچنان به تولید مبتنی بر اینتل, کامپیوتر پس از آن ممکن است که هر دو نسخه را هنوز هم خواهد شد ساخته شده و تهیه خواهد شد به کاربران با نیازهای مختلف.

همچنین اخیرا پیشنهاد شده توسط تحلیلگر Ming-Chi Kuo که این امکان وجود دارد که اپل سیلیکون مبتنی بر لپ تاپ ها می تواند در نهایت ارزان تر به این معنی است که اپل را از دیگر نیازی به پرداخت اینتل برای قطعات خود را.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره, لپ تاپ, مک بوک ایر, مک بوک, نرم افزار و SoC. منبع: digitimes



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن