چگونه به قطع کسی که در Instagram بدون لغو دنبال کردن آنها را

خسته از پیمایش گذشته بی پایان عکس های سلفی و اقامت در خانه چالشهای اما نمی خواهید به خطر بی دست و پا عواقب لغو

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

خسته از پیمایش گذشته بی پایان عکس های سلفی و اقامت در خانه چالشهای اما نمی خواهید به خطر بی دست و پا عواقب لغو دنبال کردن کسی ؟ در اینجا چگونه به قطع کسی که در Instagram بدون آنها همیشه دانستن آن انجام داده اید.

اگر تک شما آمپول های یک بیش از حد بسیاری از تابستان رجعت از 2019 می توان آن را وسوسه انگیز برای رسیدن به برای دنبال کردن دکمه. خوشبختانه دیگری وجود دارد (بیشتر به طور موقت) از ویژگی های شما می توانید با استفاده از: قطع صدا را فشار دهید.

Instagram معرفی آن قطع از ویژگی های ممکن است در سال 2018 است. مانند قطع گزینه در دیگر سایت های رسانه های اجتماعی Instagram را قطع صدا را فشار دهید اجازه می دهد تا شما را به مخفی کردن پست ها و یا داستان های متعلق به حساب های خاص و از ظاهر شدن در خوراک خود را. در واقع دکمه اجازه می دهد تا شما را به یک استراحت از دیدن کاربر دیگر از مطالب بدون تعهد (یا عواقب) از هدف قرار دادن ، یا بلوک کنید.

"هنگامی که شما قطع یک حساب کاربری شما هنوز هم می توانید ببینید پست ها در صفحه مشخصات خود و آگاهي از نظرات و نوشته های شما شده." توضیح می دهد Instagram. "حساب شما قطع نمی شود آگاه است که شما آنها را خاموش. شما همیشه می توانید بازگرداندن یک حساب کاربری برای دریافت پست های خود را در خوراک خود را."

شما چه طور قطع کسی که در Instagram بدون آنها پیدا کردن?

تصویر: Instagram

چگونه به قطع کسی که در Instagram

ساکت کردن یک حساب پست نمی بلوک شما از دیدن آنها به طور کامل. شما هنوز هم قادر به خفا انجام دادن در صفحه مشخصات خود را و برچسب و در زیر پست ها – شما فقط نمی بینم هر گونه به روز رسانی در اصلی خود را تغذیه.

چگونه به قطع کسی پست در Instagram:

  • باز کردن Instagram
  • شیر بر روی آیکون جستجو
  • با وارد کردن نام حساب کاربری شما می خواهم به قطع در نوار جستجو ضربه بزنید و سپس مشخصات خود را
  • را ضربه بزنید 'زیر'
  • را ضربه بزنید 'قطع'
  • ضامن 'Posts' در

چگونه به قطع کسی Instagram پست از خوراک خود را:

  • شیر سه نقطه در کنار یک پست
  • را ضربه بزنید 'قطع'
  • شیر قطع و پست ها'

مرتبط: چگونه به تماشای Instagram زنده بر روی PC, Mac و یا تلویزیون

تصویر: Instagram

چگونه به قطع Instagram داستان

ساکت کردن داستان کمی متفاوت است برای ساکت کردن پست. چرا که داستان های بیشتری در نظر گرفته موقت از نوشته های برخی از کاربران به روز رسانی خواهد شد آنها را در طول روز به شما بیشتر از همه انگیزه برای ضربه که دکمه قطع زمانی که آنها بیش از حد.

ساکت کردن یک حساب کاربری داستان را ارسال آنها را به پایان داستان خود را خوراک خلاص شدن از شر رنگارنگ حلقه زمانی که آنها خود را به روز رسانی و پیشگیری از آنها عکس و فیلم از به طور خودکار بازی زمانی که شما ضربه بزنید از طریق داستان های شما را دنبال کنید.

شما می توانید با استفاده از هر دو روش فوق به قطع یک کاربر از داستان. به سادگی ضامن 'داستان' یا شیر قطع و داستان' به پنهان کردن داستان از خوراک خود را. شما همچنین می توانید قطع و داستان را به طور مستقیم از این قسمت داستان از خوراک خود را.

چگونه به قطع داستان در Instagram:

  • باز کردن Instagram
  • کش رفتن در سراسر بالای خوراک خود را برای پیدا کردن این حساب شما می خواهم به قطع
  • ضربه بزنید و نگه دارید حساب آیکون
  • را ضربه بزنید 'قطع'
  • شیر قطع و داستان'

مرتبط: چگونه برای حذف your Instagram account

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب