Google Meet Now Available Through Chromecast

هفته گذشته، پیشنهاد شد که گوگل می تواند برنامه ریزی کند تا جایگزین Duo با Meet شود. با توجه به این که گوگل در

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
هفته گذشته، پیشنهاد شد که گوگل می تواند برنامه ریزی کند تا جایگزین Duo با Meet شود. با توجه به این که گوگل در تلاش برای ادغام Meet در بیشتر محصولات خود مانند جی میل بوده است، نمی توان گفت که اگر شایعات درست بود، تعجب می کنیم. حالا به نظر می رسد که شواهد بیشتری از این اتفاق می تواند وجود داشته باشد.
تبلیغات

دلیل این است که گوگل اعلام کرده است که کرومکست در حال حاضر گوگل دیدار پشتیبانی خواهد کرد. این کار از طریق مرورگر کروم گوگل که در آن کاربران در حال حاضر گزینه ریخته گری دیدار با دانگل Chromecast و یا دستگاه های دیگر که Chromecast ساخته شده در آنها را داشته باشد، مانند تلویزیون.

به گفته گوگل، "ما هیجان زده اعلام می کنیم که گوگل میت رسماً شروع به بیرون کردن از Chromecast کرده است و در طول چند روز آینده به شما خواهد نورد. اوایل امسال، ما Google Meet را در آشیانه هاب مکس راه اندازی کردیم، و فقط احساس حق داشتیم که Meet را به صفحه های نمایش بیشتری در خانه خود گسترش ببخشیم. با افراد بیشتری که این روزها در خانه می گذرند، ملاقات فرصت ی را فراهم می کند تا با خانواده، دوستان، همکاران و دیگران در ارتباط بمونید."

شما هنوز هم یک کامپیوتر برای این کار نیاز دارید زیرا Meet نیاز به دسترسی به میکروفن و وب کم کامپیوتر شما خواهد داشت تا چهره شما را نشان دهد و صدای شما را بشنود. بنابراین اگر شما از خانه کار می کنید و می خواهید به میزبانی و یا پیوستن به جلسه ملاقات در تلویزیون خود را, این ویژگی ارزش نگه داشتن چشم از برای.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد Chromecast و Google. منبع: support.google



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن