6 راه برای ایجاد یک خانه ارزان دفتر

بسیاری از آمریکایی ها مجبور شده اند برای کار از خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. و برخی از ما تا به حا

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

بسیاری از آمریکایی ها مجبور شده اند برای کار از خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. و برخی از ما تا به حال به مقاوم سازی یک اتاق برای ایجاد یک دفتر خانه.

این مقاله به شما نشان دهد که چگونه برای ایجاد یک دفتر خانه در ارزان است.

Several اعضای تیم کلارک (و من) قرار داده اند ما پس انداز و استراتژی های به کار به آمده تا با ارزان دفتر خانه قطعات است که باید کار انجام دهد.

تجهیزات شما نیاز به ایجاد یک خانه برای ارزان

برای کمک به شما در کاهش هزینه ها ما برخی از قیمت های ذکر شده در دفتر خانه اساسی موارد از برخی از محبوب ترین خرده فروشان.

توجه داشته باشید: قیمت و سهام مقادیر دقیق که از جولای 22, 2020, اما نه شامل مالیات و هزینه های حمل و نقل.

1. میز

Cheap home office desk

خوب میز کار باید به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری یک کامپیوتر لپ تاپ و کلیه لوازم جانبی آن — به عنوان به خوبی به عنوان یک بشقاب غذا برای ناهار. فکر نمی کنم در شرایط جامد بلوط میز اما تمرکز بر ستبری و سودمند است.

"من صرف $40 روی میز من در IKEA" تیم کلارک عضو فضل دل ریو می گوید.

در اینجا کمترین قیمت که من پیدا کردم برای دفتر خانه و میز در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

شما باید بررسی کنید مشخصات برای هر آیتم شما خرید آنلاین, اما آن را به ویژه مهم است در اینجا به مطمئن شوید که میز اندازه نیازهای خود و مناسب که در آن شما نیاز به آن را به. و مثل همیشه شما باید خواندن بررسی قبل از خرید.

تبلیغات

2. صندلی

Cheap home office chair

یک کار خوب صندلی اولویت نه تنها آسایش بلکه استقرار. این بدان معناست که به جای چوبی انواع مختلفی است که می تواند شروع به صدمه زدن به بعد از یک مدت طولانی در حالی که شما ممکن است انتخاب کردن برای یک صندلی با برخی از بالشتک صندلی. (فضل است که در واقع با استفاده از یک توپ تعادل به عنوان یک دفتر صندلی!)

در اینجا کمترین قیمت که من پیدا کردم برای خانه صندلی در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

3. لپ تاپ و کامپیوتر

Cheap laptop computer

وجود طیف گسترده ای از رایانه در بازار, اما شما باید فیلتر جستجوی خود را برای پیدا کردن یک لپ تاپ است که مسئولیت رسیدگی به نیازهای خاص خود را ،

در اینجا کمترین قیمت که من پیدا کردم برای لپ تاپ ها در سه گروه عمده از خرده فروشان آنلاین است. من نمی انتخاب کردن برای مرمت, موارد, اینجا, اما اگر شما باز به آن, شما می توانید اصلاح و حتی بیشتر کردن قیمت.

پول متخصص کلارک هوارد یکی از طرفداران بزرگ از Chromebooks. در اینجا اطلاعات بیشتر در زمانی که و که در آن به خرید یک Chromebook.

4. مانیتور

Cheap computer monitor

اگر شما نیاز به یک مانیتور بزرگتر از یک لپ تاپ خود را فراهم می کند گزینه های وجود دارد خارج وجود دارد که نمی دندانه کیف پول خود را بیش از حد.

در اینجا کمترین قیمت که من پیدا کردم برای 19.5 اینچ مانیتور در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

تبلیغات

5. صفحه کلید

Cheap keyboard and mouse

"چیزی که ما نمی حساب در شروع این بیماری همه گیر بود که چگونه ما می تواند کار از خانه و چیزهایی مانند صفحه کلید بی سیم و ماوس چپ بودند در دفاتر ما" تیم کلارک عضو چلسی شیشه ای می گوید.

اگر شما می توانید یک صفحه کلید-ماوس ترکیب, شما باید قادر به صرفه جویی در پول نسبت به خرید آنها را به طور جداگانه.

این صفحه کلید بی سیم و ماوس دسته کوچک موسیقی جاز ذکر شده در زیر از Walmart.com یکی از چلسی خریداری شده است. "این قیمت مناسب برای ما و آثار بزرگ" او می گوید.

در اینجا کمترین قیمت که من پیدا کردم برای صفحه کلید-ماوس combos مهارت در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

6. پرینتر

Cheap home office printer

یک بار کامپیوتر خود را تمام راه اندازی, شما ممکن است نیاز به یک چاپگر. تیم کلارک عضو دالاس به تازگی تجزیه و تحلیل بهترین قیمت پرینتر و او کشف کرد که "شما می توانید به طور معمول دریافت یک معامله بزرگ در یک چاپگر ارزان برای زیر 100 دلار در آمازون, Office Depot, بهترین خرید کالاهای خارج شده است."

من به تازگی خریداری یک دلار و 32 HP پرینتر جوهر افشان از Walmart, اما آن را خارج از بورس به عنوان این نوشته. من چاپگر تصور نیست و در همه, اما این کار را می کند.

در اینجا پایین ترین قیمت بر روی پرینتر در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

افکار نهایی

شما لازم نیست به صرف مقدار زیادی از پول برای ایجاد یک تابعی در محیط کار.

تبلیغات

فضل می گوید او سعی در اولین به نوبه خود میز آشپزخانه خود را به یک فضای کاری, اما او تا به حال بسیاری از حواس او را پرت. "کودکان و نوجوانان, اسباب بازی و ظروف را تمیز," او گفت:. Plan B:

"من تصمیم به ایجاد یک فضای اداری کوچک در زیر زمین که در آن من می توانم بهتر تمرکز در کار من و نه پریشان من فعالیت های خانواده است."

در اینجا چیزی است که فضل دفتر خانه به نظر می رسد مانند:

IKEA home office desk

اگر شما در حال رفتن به مغازه برای دفتر خانه محصولات به زودی به یاد داشته باشید برای مقایسه فروشگاه به طوری که شما می توانید اعتماد به نفس شما پایین ترین قیمت می باشد.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن